پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
خانواده «شیوا مبینی» یکی از جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی ادعا می‌کنند دخترشان بدون رضایت ولی به اردوی دانش‌آموزی رفته و مسئولان آموزش و پرورش میناب با روش‌های مختلف می‌خواهند از آن ها رضایتنامه بگیرند.

شعار سالشکیلا مبینی درباره نداشتن رضایتنامه خواهرش می‌گوید: «خواهر من رضایتنامه نداشت. آموزش و پرورش به اجبار می‌خواهد از ما رضایتنامه بگیرد. دیروز هم ساعت پنج صبح بود آمدند خانه ما که رضایت بگیرند و یک بار هم ساعت شش عصر دوباره آمدند. یک نامه آورده بودند که ما امضا کنیم. نماینده بیمه می‌گفت که این نامه را امضا کنید تا حق بیمه و دیه خواهر‌تان پایمال نشود. پایین نامه را نگاه کردم دیدم اسم هیچ شرکت بیمه‌ای نوشته نشده بود. اسم و فامیل دانش‌آموز و ولی دانش‌آموز نوشته شده بود و آخرش هم نوشته بود اگر در حوادث مشکلی پیش بیاید خانواده هیچ گونه اعتراضی نباید داشته باشند. ما را حیران کردند، وقت نمی‌شناسند می‌خواهند این را امضا کنیم و دیروز یک نفر از آموزش و پرورش میناب آمده بود با یک نفر دیگر که فکر کنم نماینده بخشدار بود.»

شکیلا مبینی درباره اینکه شما کی متوجه شدید که شیوا به اردو رفته است، تأکید می‌کند: «پنجشنبه عصر ساعت پنج بود که به خواهرم زنگ زدم گفت که به اردو می‌رود. مادرم آن زمان خواب بود که بیدار می‌شود به جلوی در می‌رود اما نتوانست کاری کند که نرود. با دوستانش رفته بود.»

وی تأکید می‌کند: «دیشب به ما دو میلیون تومان پول دادند که وسایل بگیریم و برای خواهرم قرآن بخوانند. این دو میلیون را ما گرفتیم اما هشت میلیونی را که گفته بودند نگرفتیم. علاوه بر این تأکید کردند تا چهارشنبه برای بیمه دانش‌آموزان مدارک ببریم.»در همین زمینه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تکذیبیه‌ای را منتشر کرد که در ذیل می‌آید:

پیرو درج خبری به نقل از خبرنگار روزنامه ایران در فضای مجازی مبنی بر اینکه ولی دانش‌آموز شیوا مبینی، جان باخته حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، اظهار داشته مسئولان آموزش و پرورش میناب جهت امضای رضایتنامه به وی پیشنهاد پول نموده‌اند، بدینوسیله ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد هیچ یک از کارکنان آموزش و پرورش میناب چنین اقدام و درخواستی را مطرح ننموده‌اند. ضمناً تصویر رضایتنامه مورد نظر نیز پیوست می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب: 198664:www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین