پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز اجرای طرح منادیان گلبانگ محمدی اذان را از برنامه‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: طرح مذکور در 20 هزار نقطه و مکان کشور اجرایی می‌شود.

شعارسال: به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، منصور سرگزی پیش از ظهر امروز در همایش منادیان گلبانگ محمدی اذان در سالن بهزیستی گیلان اظهار کرد: جمعیت نمازگزار و کیفیت نماز در مساجد کشور یکی از دغدغه‌های مهم ستاد اقامه نماز است.

وی حضور نسل جوان در مساجد را از دیگر دغدغه‌های مهم عنوان کرد و افزود: تلاش کردیم ستاد اقامه نماز زمینه ایجاد برنامه جذاب و با نشاط برای حضور جوانان در مساجد را فراهم کند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز با بیان اینکه فرهنگ اذان‌گویی در کشور مانند گذشته نیست، تصریح کرد: در گذشته وقتی در بازار اذان می‌گفتند دست از کار می‌کشیدند.

این مسئول ادامه داد: برخی گمان می‌کنند اگر در محل کار اذان بگویند دور از شأن است و در به‌دست آوردن ثواب ضعیف هستیم.

سرگزی از وجود 4 هزار مؤذن نوجوان در کشور خبر داد و بیان کرد: نوجوانان مذکور در سطح کشور دارای رتبه هستند اما حضور آنها در مراکز و اماکن کمتر دیده می‌شود.

وی اجرای طرح منادیان گلبانگ محمدی اذان را از برنامه‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و یادآور شد: طرح مذکور در 20 هزار نقطه و مکان کشور اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در طرح مذکور مؤذنان هنگام نماز، اذان می‌گویند و مردم را به نماز اول وقت دعوت می‌کنند.

سرگزی پیشنهاد کرد: مؤذنان مساجد در فضای باز و بیرون اذان بگویند تا توجه‌ها به نماز اول وقت جلب شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس: www.farsnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین