پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
غنچه ها (نوآموزان پیش دبستانی) و شکوفه ها (دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) امروز، 29 شهریورماه با حضور در مدارس سراسر کشور، اولین روز ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

شعارسال: روز چهارشنبه حدود یک میلیون و 500 هزار دانش آموز کلاس اولی و 900 هزار نوآموز پیش دبستانی با پوشیدن لباس های فرم و در حالی که دست در دست والدین خود داشتند، برای اولین بار به بوستان علم و دانایی آمدند تا زودتر از دیگر دانش آموزان با فضای مدرسه و معلم خود آشنا شوند.
کودکان با گل و شیرینی و گذشتن از زیر قرآن کریم راهی کلاس های درس شدند، شور و شوق بچه ها از داشتن لوازم التحریر و کوله پشتی، اولین تجربه آنها در یک مکان رسمی است و این شور و شوق، هیجان را در والدین و مسئولان مدرسه نیز برانگیخته است.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در رابطه با برگزاری جشن امسال شکوفه ها و غنچه ها در سراسر کشور گفت: این جشن با توجه به تفویض اختیار به استانها بنابر موقعیت هر استان در یکی از روزهای 28 و 29 شهریورماه و در تمامی مناطق آموزشی برگزار شده است.
رضوان حکیم زاده با بیان اینکه روند ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی هنوز به پایان نرسیده است، تصریح کرد: تا پایان مهرماه همچنان منتظر ثبت نام دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم و دو زبانه هستیم و این امکان فراهم است تا خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان مراجعه کنند.
حکیم زاده یادآور شد: بر اساس آخرین آمار، در مجموع حدود 12 میلیون و 625 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کرده اند که از این تعداد، هفت میلیون و 629 هزار و 106 نفر دانش آموز دوره ابتدایی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396، کدخبر: 82670645 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین