پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
وزیر نفت گفت: با لغو تحریم ها، انتظار این است که وزارت و صنعت نفت گام مهمی را در این دوران بردارد که طبیعی است.

شعار سال: بیژن زنگنه صبح دوشنبه ٢٨ دیماه در سخنان ابتدایی در دیدار با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با تبریک اجرای برجام و لغو تحریمهای ستمگرانه اظهار کرد: با لغو تحریمها، بار سنگینی بر عهده وزارت و صنعت نفت خواهد بود و انتظار این است که وزارت و صنعت نفت گام مهمی را در این دوران بردارند که طبیعی است.

وی محور این نشست را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: مدیران ارشد صنعت نفت در این دیدار، اقدامها و طرحهای وزارت نفت را در قالب اقتصاد مقاومتی تشریح خواهند کرد.

براساس گزارش وزارت نفت، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز برای دیدار با وزیر نفت و معاونان ارشد به این وزارتخانه رفت.

بر این اساس، اقتصاد مقاومتی، محور نشست معاون اول رئیس جمهوری با مدیران ارشد صنعت نفت است.

در این نشست علاوه بر بیژن زنگنه وزیر نفت، محمدمهدی رحمتی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عباس کاظمی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف و... به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در طول بیش از دو سال گذشته می پردازند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 28 دي 1394 ، کد مطلب: 94102816634 : www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین