پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
بنابر اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، طبق گزارش ادعایی دیوان محاسبات، رئیس‌جمهور دولت دهم در سال ۸۸ محکوم به جبران ۴۶.۰۱۰ میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به خزانه شد.

شعار سالدر آخرین روزهای زمستان سال 95 در حالی که هوای سرد بر جان‌ها نشسته بود، خبری در زمان بررسی بودجه 96 تمام توجهات را به خود جلب کردو آن موضوع تخلفات نفتی دولت نهم و دهم بود، تخلفاتی که آمار و ارقام متفاوتی درباره آن بیان می‌شد.

این بحث‌های داغ در همان زمان متوقف نشد و افراد مختلفی درباره این تخلفات اظهارنظرهای گوناگونی کردند، اما مطابق قانون در نهایت تنها باید به گزارش دیوان محاسبات اعتماد کرد،در همین راستا دیوان محاسبات گزارشی جامع به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ارسال کرده است.

غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در همین رابطهمی‌گوید که پس از اظهارنظرهای گوناگون پیرامون این تخلفات و اظهارات دادستان دیوان محاسبات و جوابیه‌های مختلف مطرح‌شده در این باره کمیسیون بودجه تصمیم گرفت، برای خاتمه دادن به این بحث‌ها و تنویر افکار عمومی این گزارش را منتشر کند.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت ایران با استناد به دستور مورخ 87/12/15 رئیس جمهور در هامش نامه وزیر نفت با توجه به منع قانونی و نیاز کشور اقدام به واردات فرآورده‌های نفتی کرده است.

همچنین رئیس جمهور وقت محکوم به جبران مبلغ 46.010 میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به حساب 931 خزانه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کدمطلب:1549497، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین