پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
با توجه به حضور ژن هاي برتر و رسانه اي شدن برخي انتصابات گويا آقازاده ها تصميم گرفته اند براي پنهان ماندن اين موضوع دوستان خود را راهي پذيرش مسئوليت كرده و خود در كنار دوستان لباس خدمت بر تن كنند.

شعارسال : كرباسيان در اقدامي تعجب برانگيز يك مجری تلويزيون را به عنوان مدير كل دفتر وزارتي خود منصوب كرد.

يك مجری تلويزيوني كه پيش از اين به علت مجري گري در برنامه هاي تلويزيوني و دوستی اش با احسان علیخانی توانسته بود در جايگاه مديركل روابط عمومي گمرك جمهوری اسلامی ایران جلوس كند پس از معرفي كرباسيان به عنوان وزير اقتصاد ابتدا به عنوان دستيار جوان وزير و پس از آن به عنوان مدير كل حوزه وزارتي این وزارتخانه مهم و حیاتی منصوب شد.

اينكه وزیر اقتصاد بر چه اساس و مبنايي ابتدا اين جوان را  به عنوان دستيار خود انتخاب كرده و بعد به عنوان مديركل دفتر خود برمي گزيند جاي بسي تعجب دارد اما سوال اینجاست که چگونه يك جوان كم تجربه كه بيشتر در حوزه مجري گري و مدیریت برنامه های تلویزیونی کم بیننده و سلفی گرفتن با چهره ها فعال بوده دستيار وزيري مي شود كه اين روزها بايد با كمك مشاوران زيده و با تجربه درصدد حل مشكل سپرده گذاران مال باخته موسسات مالي اعتباري باشد؟

 آيا بايد در وزارتي به عريض و طويلي وزارت اقتصاد كه فرماندهي حوزه اقتصادي كشور را بر عهده دارد جوانان تحصيل كرده و با تجربه و متخصص در حوزه اقتصادي فعال باشند يا جاي شومن هاي تلويزيوني؟

البته شايد دوستی این فرد با پسر وزير اقتصاد، بودن در انتصابات اين چنيني نقش داشته باشد.

با توجه به حضور ژن هاي برتر و رسانه اي شدن برخي انتصابات گويا آقازاده ها تصميم گرفته اند براي پنهان ماندن اين موضوع دوستان خود را راهي پذيرش مسئوليت كرده و خود در كنار دوستان لباس خدمت بر تن كنند.

باید منتظر ماند و دید که وزارت اقتصاد با این فرمان، چگونه می تواند اوضاع نابسامان اقتصادی کشور ، موضوعات متعدد سپرده گذاران و موسسات مالی و اعتباری و اوضاع وخیم بانک ها را مدیریت کند؟!





شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صراط، تاریخ انتشار: 2آبان 1396، کدخبر: 386013،www.seratnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین