پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی، سرپرست اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی را معرفی کرد.

شعار سالمعاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، زهیر مطهری، قائم مقام دبیر هیات نظارت بر مطبوعات را به سمت سرپرستی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب کرد.

در بخشی از حکم حسین انتظامی آمده است:

«امید می‌رود با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت موثر آن اداره‌کل و مشارکت با صنوف مرتبط، خدمت رسانی به جامعه مطبوعاتی در جهت تحقق سیاست‌های رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران، ارتقا یابد.»

زهیر مطهری، علاوه بر حضور در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات در سال‌های اخیر، مدیرکلی امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرکلی امور اجرایی کمیسیون‌های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:701251، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین