پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۸۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه گفت: دانشجویان این پژوهشگاه بارها به وزارت علوم رفتند ولی پاسخی برای مشکل‌شان دریافت نکردند، از مسؤولان می‌خواهیم به این دانشجویان و کارمندان بیکار شده، کمک کنند.

شعارسال: امیر محمودزاده رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه ، گفت: اول اسفند سال 95 وزارت علوم به صورت عجولانه و بدون استناد پژوهشگاه را منحل کرد و دانشجویان این پژوهشگاه بارها به وزارت علوم رفتند تا با معاون آموزشی صحبت کنند ولی پاسخی نگرفتند.

وی گفت: ما قربانی لجبازی سیاسی‌بازی معاون آموزشی وزارت علوم شده‌ایم که هیچ پاسخی هم نمی‌دهند.

محمودزاده ادامه داد: برای دانشجویان آزمونی برگزار کردند و گفتند که می‌خواهند جایابی کنند در حالی که بسیاری از رشته‌ها مانند مدیریت بحران انصاری این پژوهشگاه است.

وی تصمیم وزارت علوم را یک تصمیم غیرکارشناسی و غیرعلمی دانست و گفت: دانشجویان هر روز به وزارت علوم می‌روند و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنند، 500 خانواده بیکار شدند و از مجلس و دولت می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2آبان1396، کدخبر: 13960802001099: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین