پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
يادتان مي‌آيد زماني فيلم‌هاي سينمايي آينده‌اي پر از ربات را نمايش مي‌دادند؟ آن آينده زياد هم دور نيست. ربات‌ها مي‌آيند و شغل هايمان را از دستمان مي‌گيرند. اين انقلاب تکنولوژيکي که در آن هستيم به اين زودي‌ها تمام نمي‌شود و اتوماسيون بخش بزرگي از رشد آن است. ما قبلا شاهد چنين تغييري در انقلاب صنعتي بوده ايم. راه حل ايجاد نيروي کار آموزش ديده‌تر براي مديريت مسائل پيچيده بود و دوباره راه حل ما براي اين مساله در آموزش نهفته است.

شعارسال: هنگام انتخاب يک مدرک دانشگاهي بايد تغييرات دنيا و تغييرات تقاضاي آن را در نظر بگيريد و بنابراين، در اينجا پنج مدرک دانشگاهي را به شما معرفي مي‌کنيم با ظهور تکنولوژي قطعا منسوخ خواهند شد.

مدرک حسابداري

کويک بوک‌ها (QuickBooks) يکي از نرم افزارهاي مديريت فعاليت‌هاي اقتصادي هستند و با وجود آن‌ها ديگر واقعا به حسابدار نيازي نداريد. هر روز شرکت‌هاي بيشتري به روش‌هاي آنلاين کارهاي مالياتي خود را انجام مي‌دهند. حسابداري داخلي تنها براي شرکت‌هاي بزرگ‌تر نياز است و حسابداري مالياتي براي بيشتر اشخاص مي‌تواند به صورت آنلاين انجام شود. يک جايگزين خوب براي اين رشته مدرک مالي است که مي‌توانيد در حرفه خود فعال‌تر شويد.

مدرک هتلداري و گردشگري

با کيوسک هايي که در فرودگاه‌ها گزارش پرواز‌ها را ارائه مي‌دهند آشنايي داريد؟ آينده هتل‌ها نيز به همين شکل پيش بيني مي‌شود. تحصيل در رشته هتلداري و گردشگري اشتباه است، زيرا تکنولوژي جاي بيشتر بخش‌هاي اين صنعت را خواهد گرفت. نياز به عواملي که پشت ميز هتل‌ها و آژانس‌هاي گردشگري بايستند واقعا در حال کاهش است.

دستيار حقوقي

اين روز‌ها کامپيوتر‌ها مي‌توانند بيشتر وظايف دستيار حقوقي را انجام دهند. تحقيق و بايگاني خيلي راحت مي‌تواند به صورت آنلاين انجام شود و نياز به نيروي انساني براي اين کار نيست. خود حقوق هم مي‌تواند توسط تکنولوژي جايگزين شود بنابراين تحصيل دستيار حقوقي به طور قطع منسوخ خواهد شد.

رشته ارتباطات راديويي

راديو و تلويزيون ديگر تنها خروجي‌هاي اخبار نيستند و مدرک ارتباطات راديويي روي يک تکنولوژي منسوخ شده تمرکز دارد. فعاليت‌هاي ارتباطي هرروز در حال تغيير هستند از اسنپ چت‌ها تا فيسبوک، اين روز‌ها روش‌هاي بسيار زيادي براي دسترسي به اخبار وجود دارد.

مدرک داروسازي

نسخه شما مي‌تواند توسط يک ربات جمع آوري و نوشته شود. درک اين موضوع ساده است. باوجود داروخانه هايي که از ربات‌ها براي انتخاب و ارائه دارو استفاده مي‌کنند ديگر واقعا نيازي به داروساز در دنيا نيست. ترکيب مواد هنوز نسبتا مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اما اين نياز هم در حال کاهش است.پيشنهاد مي‌کنيم به جاي اين رشته سراغ پزشکي برويد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 4 آبان 1396 ، کدخبر: 120171026100734965 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین