پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از مهمترین سیاست‌های ابلاغی سازمان نوسازی مدارس، توجه ویژه نسبت به تجهیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

شعار سال: دولت لطفی روز گذشته در بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل مدارس منطقه هیر از توابع شهرستان اردبیل، اظهار کرد: به دلیل کمبود اعتبارات قادر به انجام اقدامات عمرانی لازم نشده و با استفاده از حمایت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز در تلاش برای حل کمبودهای موجود در مدارس استان هستیم.

وی افزود: برای برطرف سازی نیازها و کمبودهای مدارس حمایت کامل خیران مدرسه‌ساز را نیازمندیم و با استمرار حمایت‌ها نیازهای تجهیزاتی مدارس برطرف خواهد شد.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: با برخورداری از فضاهای آموزشی پویا و مجهز نشاط آموزشی و فرهنگی نیز به جامعه بازخواهد گشت و توجه به مدرسه سازی و گسترش این امر سلامت جامعه را در بخش‌های مختلف تضمین خواهد کرد.

لطفی ادامه داد: از مهمترین سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان نوسازی مدارس، توجه ویژه نسبت به تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی است و در این زمینه نیازمند اهتمام کامل مسؤولان مرتبط برای برطرف سازی این دغدغه و مشکلات اعتباری تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس با برطرف سازی نیازهای ضروری مدارس مهیا خواهد شد و بدون توجه به مشکلات زیرساختی و کمبودهای موجود در مدرسه‌های استان، پیشرفت آموزشی نیز حاصل نخواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:13960806002000، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین