پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
نماینده روزنامه «ال موندو» پرمخاطب ترین روزنامه اسپانیایی زبان جهان که برای تاسیس دفتر این روزنامه به تهران سفر کرده است، تاکید کرد که با هدف انعکاس توانمندیها و ظرفیتهای این کشور بزرگ خاورمیانه و انعکاس واقعیتهای آن، به تهران آمده است.

شعارسال: ' لوئیس میگل هورتادو' با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ' افزود: از آنجا که از سوی برخی محافل خبری و رسانه ای غرب ، گزارشهای منفی و با اطلاعات تحریف شده و نادرست درباره ایران منتشر می شود، من آمده ام تا واقعیات ایران و جامعه آن را در ابعاد مختلف برای مردم اسپانیا و حدود 30 کشور اسپانیولی زبان دنیا مخابره کنم.

این روزنامه نگار اسپانیایی تصریح کرد: بسیار بی انصافی است که چهره کشوری با این عظمت و دارای دستاوردهای فراوان توسط برخی رسانه ها مخدوش و تحریف شود.

هورتادو ، موضوعات مربوط به توافق هسته ای (برجام) و انتقال دیدگاههای مسئولان و مردم ایران در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از محورهای اصلی فعالیت خبری خود در ایران عنوان کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات گفت: برای نخستین بار است که از نزدیک توانمندیها و ظرفیت های رسانه ای یک کشور را در کنار هم می بینم و این موضوع برایم بسیار جالب و فوق العاده است.

هورتادو افزود: این نمایشگاه نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران به دلیل حجم بالای رسانه های خود، دارای یک قطب بزرگ رسانه ای است.

این روزنامه نگار اسپانیایی که پیش از این در کشورهای ترکیه و لبنان فعالیت کرده است، همچنین از علاقه فراوان خود به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی سخن گفت .

وی رسانه ها را وسیله ای برای انتقال اخبار، دیدگاهها و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم ملتها به یکدیگر دانست و گفت: برای نزدیکی و گسترش روابط کشورها رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا می کنند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تا 12 آبان همه روزه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 10 آبان 1396 ، کدخبر: 82715725 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین