پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب اردبیل از ۲۱ تا ۲۶ آبان‌ماه امسال با شرکت ۳۰۰ ناشر برتر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

شعار سال: سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل از 21 تا 26 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علت برگزار نشدن این نمایشگاه در سال‌های گذشته نبود زیرساخت های لازم بود٬ گفت: خوشبختانه امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل در قالب 150 غرفه و با شرکت 300 ناشر برتر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با بیان اینکه 600 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند٬ افزود: به دلیل کمبود فضای غرفه امکان حضور تمامی ناشران فراهم نشد.

اسحاقی تصریح کرد: معرفی کتاب سال استان اردبیل نیز در افتتاحیه این مراسم برگزارمی‌شود و برنامه‌های جانبی از جمله کارگاه داستان نویسی٬ ایستگاه نقاشی کودک٬ کارگاه سبک زندگی اسلامیو شب شعر رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: در سال‌های 94 و 95 تعداد367 کتاب در سطح استان اردبیل به چاپ رسیده است که برای دومین سال پیاپی نیز انتخاب کتاب برتر برای تشویق فعالان این حوزه٬ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکلارشاد استان اردبیل بیان کرد: اختتامیه سومین جشنواره گفت‌وگو و مناظرات رضوی نیز در ماه جاری برگزار می‌شود که برای این جشنوارهنیز 215 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود.

اسحاقی افزود: در مرحله نخست 100 مقاله و در مرحله دوم 55 مقاله انتخاب شده و در نهایت از 12 مقاله برتر در سه حوزه اصلی در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 1565456: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین