پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۱۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد: استقبال دانش آموزان برای ورود به رشته‌‌های کاردانش نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و این امر نویددهنده آینده خوبی برای آموزش‌های مهارتی در کشور است.

شعارسال : مصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی از افزایش گرایش دانش‌آموزان برای تحصیل در رشته‌های مهارتی کاردانش خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته ثبت نام در رشته‌های کاردانش 4.1 درصد افزایش داشته است و جمعیت دانش‌آموزی ما از 44 هزار نفر در سال گذشته به 194 هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در سراسر کشور امکان ورود به رشته‌های کاردانش را دارند، افزود: کشور ما سرشار از فرصت‌های کارآفرینی است اما آنچه موجب کارآفرنی می‌شود شامل محیط کارآفرینانه، فرصت کارآفرینی و فرد کارآفرین است که در رشته‌های کاردانش تمام این عوامل در هنرستان‌های کاردانش و ارائه آموزش‌های لازم با نگاه کارآفرینی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش با تاکید براینکه آموزش‌ها در رشته‌های کاردانش مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: دانش آموزان در رشته‌های کاردانش می‌آموزند چگونه کالایی را تولید، بازاریابی و به فروش برسانند.

آذرکیش خاطرنشان کرد: افزایش استقبال دانش‌آموزان از رشته‌های کاردانش و نوع آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموزان نوید آینده خوبی را برای آموزش‌های مهارتی در کشور می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1396، کدخبر: 304242، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین