پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸
معاون‌اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اذعان به این‌که مبحث طلاق نیازمند نگاه ملی است، تصریح کرد: دستگاه‌ها به منظور رفع چنین مشکلاتی نباید جزیره‌ای عمل کنند.

شعار سال: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اظهار کرد: وقتی حوادثی همچون اهورا اتفاق می‌افتد روح و قلب انسان جریحه دار می‌شود .

احمد آقایی با اشاره به طرح ارائه شده توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در راستای حمایت بیشتر از کودکان طلاق اظهار کرد: شورای رشت از ظرفیت خوبی در راستای رفع چنین مشکلاتی برخوردار است.
وی با اذعان به این‌که خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی مناسبی در این خصوص در کشور وجود دارد،گفت: اقدام رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در خصوص پرداختن به مساله اهورا قابل تحسین است و ان‌شاالله همه دستگاه‌ها خالصانه در این زمینه گام بردارند.
آقایی با اذعان به این‌که مبحث طلاق نیازمند نگاه ملی است، تصریح کرد: دستگاه‌ها به منظور رفع چنین مشکلاتی نباید جزیره‌ای عمل کنند و بنده معتقدم آموزش و پرورش و شوراها از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار هستند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه خلاء قانونی برای پرداختن به مباحثی هم‌چون اهورا وجود ندارد گفت: منشا بسیاری از آسیب‌ها از فقر و یا رفاه بیش از اندازه سرچشمه می‌گیرد و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های شوراها و سازمانهای مردم نهاد و... می‌توانیم در راستای پیشگیری و رفع آن اقدامات موثری انجام دهیم.

آقایی افزود: موافق تشکیل کمیته حمایت از کودکان طلاق، زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست هستیم ومی‌توانیم از اندیشه افراد صاحب نظر در این کمیته‌ها به خوبی استفاده کنیم و نقش رسانه‌ها نیز در این خصوص بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به این‌که رسانه‌ای شدن چنین مباحثی موجب هوشیاری جامعه خواهد شد بیان کرد: متاسفانه وقوع بسیاری از این مشکلات ریشه در عدم آگاهی و غفلت خانواده‌ها دارد و معتقدم پرداختن رسانه‌ها به این موضوعات موجب آگاهی و هوشیاری جامعه خواهد شد.

آقایی بر لزوم آموزش‌های قبل از ازدواجتاکید کرد و گفت: اخیرا طی مکاتباتی قرار شد زوجین قبل از عقد و ثبت ازدواج دوره‌های آموزشی را فرا بگیرند و پس از گرفتن گواهی لازم عقد و ثبت ازدواج انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:556769، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین