پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما نیامدیم مشکلات را بشنویم ، آمدیم راهکارها را بشنویم و تنها از تعمیر ونگهداری نگویید بلکه باید پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

شعار سال: علی محمد احمدی در نشست کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی گفت: وقتی می گوییم خصوصی سازی فقط شامل راه و شهرسازی یا اداره خاصی نیست شامل همه قسمت های اجرایی و حتی فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه نباید واگذاری پروژه های نیمه تمام تمام دغدغه ما باشد افزود: ما نیامدیم مشکلات را بشنویم ، آمدیم راهکارها را بشنویم و تنها از تعمیر ونگهداری نگویید بلکه باید پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

احمدی عنوان کرد: پروژه ها و محل احداث آنان باید سطح بندی شود، اینطور نباشد که در محلی ساخته شود که بازخورد نداشته باشند باید با روش های نوین که موجب کاهش کیفیت و ارائه خدمات به مردم نشود خدمات داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ما داریم بودجه دولت و پول مردم را صرف دیوانسالاری اداری می کنم باید این سیستم را اصلاح کرد.

وی بیان کرد: وقتی می گوییم خصوصی سازی، یعنی شامل همه دستگاه ها نه فقط عده خاصی‌ است.

احمدی در بخش دیگر از سخنان خود با کنایه به مدیرانی که در جلسه حاضر نشده اند گفت: برخی مدیران دولتی خوابشان گرفته است .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصویب کرد در هر جلسه باید چند دستگاه که بیشترین اعتبار را دریافت می کند گزارش جامع و قانع کننده ارائه دهد.

احمدی در پایان با بیان اینکه باید تنظیم کننده حاکمیتی نهادینه شود تصریح کرد: امیدوار همه دستگاه ها با عزمی جزم در راستی اصلاح ساختار و افزایش خدمت رسانی قدم بردارند و ما نیز در این زمینه یاری رسان آنها خواهیم بود.

79 فارغ التحصیل گیاه پزشک را ثبت نام کردیم

همچنین رییس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمدد راین نشست در خصوص پروژه های در حال واگذاری جهاد کشاورزی گفت: در زمینه شبکه مراقبت و گیاه پزشکی ، فارغ تحصیلان این رشته را ثبت نام کردیم به گونه ای که 79 گیاه پزشک داریم.

جعفر گوهرگانی افزود:در زمینه سالم سازی میوه و کاهش سموم و آفات گیاهی، پنج نفر از گیاه پزشکان در این خصوص کلینیک گیاه پزشکی تاسیس کردند.

وی در خصوص موضوع نوسازی باغات عنوان کرد: جهادکشاورزی فقط هزینه لیبل روی تنه درخت را بر عهده دارد مابقی موارد تهیه نهال بر عهده سرمایه گزار است وظیفه سازمان جهاد کشاورزی در خصوص نوسازی باغات ، نظارت بر کاشت و تولید نهال است.

واگذاری یگان امداد و حفاظت به بخش خصوصی ابتکار خوبی بود

علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی نیز در خصوص توضیح پروژه های واگذار شده اداره خود گفت: در گذشته یگان امداد و حفاظت به صورت دولتی بود که درصورت پیش آمدن موضوعی جهت اعزام به منطقه چند روز طول می کشید، و پس از واگذاری به بخش خصوصی شاهد ابتکارات خوبی بودیم به نحوی که با راه اندازی گشت موتوری ، رتبه دوم در کشور را در این خصوص کسب کردیم و این دستاورد خوبی بود.

شایان ذکر است در این نشست، مسوولین استان به تشریح پروژه های واگذار شده و در حال واگذاری دستگاه های خود پرداختند و زمینه های افزایش واگذاری به بخش خصوصی را مورد ارزیابی قرار دادند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 103969: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین