پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
عضو شورای شهر گفت: ما ابتدای باید بسته سیاستی را به کمیسیون بیاوریم و سپس از کمیسیون به صحن و بعد از آن نیز به شهرداری ارسال می‌کنیم.

شعارسال:عضو شورای شهر گفت: ما ابتدای باید بسته سیاستی را به کمیسیون بیاوریم و سپس از کمیسیون به صحن و بعد از آن نیز به شهرداری ارسال می‌کنیم.

الهام فخاری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ، پیرامون تدابیری که شورای شهر برای گسترش فعالیت فرهنگسرا‌ها و سرای محله‌ها در نظر گرفته است، گفت: در مورد اینکه فرهنگسرا‌ها و یا سرای محله‌ها گسترش و یا افزایش پیدا کنند ما معتقدیم که در حال حاضر فضایی که ایجاد شده را ساماندهی و ارزیابی کنیم و در عین حال فضاهایی که نادیده گرفته شده و یا مورد استفاده قرار نگرفته را به عنوان فضاهای فرهنگی و اجتماعی بسیار موثر و مناسب می‌دانیم و طرح‌های نوآورانه‌ای نیز برای برخی دیگر در حوزه‌های شهری داریم.

وی در ادامه پیرامون ساماندهی دست فروش‌های مترو گفت: ما در مورد این موضوع کارگروهی داشتیم و در سه ماه گذشته به صورت مداوم روی آن کار کردیم و به صورت مشخص و دقیق روی آن تمرکز شد و از انجمن‌های علمی، جامعه شناسان، سازمان‌های مردم نهاد فعال و موسسات علمی پژوهشی دعوت به عمل آورده که در جلسات ما شرکت کنند و گفتگوهای اجتماعی و تخصصی خیلی خوبی تحت عنوان «تهران امید دارد» انجام شد و حضور مدیران شهری نیز در این حوزه حضور فعالی بود، همچنین بحث هایی که در این باره انجام می‌شد پرشور و با رویکرد‌ها و دیدگاه‌های متفاوت و متضاد بود، اما ما می‌توانیم از این گفتگو‌ها یک مسیر سیاستی مناسبی را استخراج می‌کنیم و ان شاالله تا آخر آذر ماه این بسته را ارائه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما ابتدای باید بسته سیاستی را به کمیسیون بیاوریم و سپس از کمیسیون به صحن و بعد از آن نیز به شهرداری ارسال می‌کنیم. آنچه که من فکر می‌کنم این است که این یکی از راه حل‌های خوبی خواهد بود که بتواند گونه‌های دستفروشی را در تعامل با شهروندان حل و فصل کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار8 آذر 96،کدخبر: 648849، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین