پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
رئیس کمیته بین‌الملل دومای روسیه در دیدار با ولایتی گفت: نمی‌توان غیر از منافع بلند مدت و استراتژیک بین ایران و روسیه تصور دیگری داشت.

شعار سال:پوشکوف رئیس کمیته بین‌الملل دومای روسیه که روز سه‌شنبه 13 بهمن در محل دوما با علی‌اکبر ولایتی و هیأت همراه دیدار کرد ضمن خوش‌آمدگویی گفت: روابط دو کشور ایران و روسیه به دلیل منافع مشترک فراوان بلند مدت و راهبردی است و حتی تصورش برای من سخت است که کدام یک از منافع روسیه و ایران می‌تواند در جهت منافع مشترک نباشد و نمی‌توان غیر از منافع بلندمدت و استراتژیک بین ایران و روسیه تصور دیگری داشت.
در این دیدار که اعضا کمیته بین‌الملل دوما نیز حضور داشتند، گفت: آمریکایی‌ها در تلاش هستند ساختارهای و ثبات منطقه خاورمیانه را برهم بزنند و و تحت نفود خودشان درآورند و نفود خود را فراتر از مرزهای خود ببرند و با دخالت ها مانند انچه در راه انداختن انقلاب های رنگی مشاهده نمودیم صلح و ثبات را برهم می‌زنند.
وی به موصوعات مرتبط با سوریه هم اشاره و تصریح کرد:تناقضات با امریکایی ها و اشتراک منافع روسیه و ایران را در مرکز ثقل آن در سوریه می توان مشاهده نمود که دیدگاه های مشترک فراوانی بین ایران و روسیه در این خصوص وجود دارد.
وی در ادامه به برخی از موضوعات و علاقه مندی ها در روابط دو جانبه نیز پرداخت و ولایتی نیز در خصوص همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای و بین‌المللی مطالبی را مطرح کرد.

سنایی سفیر ایران در روسیه ، فروزش و ملایک معاونین مرکز تحقیقات استراتژیک،چگنی زاده استاد دانشگاه و شوری کارشناس روسیه نیز در این جلسه حضور داشته و نظرات خود را بیان نمودند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 13 بهمن 1394, کد خبر: 13941113000875 , www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین