پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ارتقاء و تقویت جایگاه کمیسیون اصل نود پیشنهاد شد که با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس، جایگاه این کمیسیون با حفظ اختیارات قبلی، به دیوان ارتقاء پیدا کند.

شعارسال:عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ارتقاء و تقویت جایگاه کمیسیون اصل نود پیشنهاد شد که با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس، جایگاه این کمیسیون با حفظ اختیارات قبلی، به دیوان ارتقاء پیدا کند.

بهرام پارسایی ، با اشاره به تصمیم مجلس به تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس در صحن علنی، گفت: در راستای ارتقاء و تقویت جایگاه کمیسیون اصل نود پیشنهاد شد که با اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، جایگاه این کمیسیون با حفظ اختیارات قبلی، به دیوان ارتقاء پیدا کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس با هماهنگی کمیسیون اصل نود فرصت دارد ظرف مدت 2 ماه، شرح وظایف این دیوان را در قالب یک آیین نامه به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس ارجاع کند تا در آنجا تصویب شود، ادامه داد: در آیین نامه باید وظایف، اختیارات کمیسیون برای تبدیل شدن به دیوان مشخص شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار23آذر 96،کدخبر: 316373 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین