پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
پس از اعتراف محمد علی نجفی به قتل میترا استاد حواشی فراوانی در این زمینه مطرح شد، که برخی از این حواشی در مطلب زیر آورده شده است.

شعارسال: محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران روز سه شنبه به جرم قتل همسر دومش"میترا استاد" بازداشت شد. تصاویری از حضور غیررسمی میترا استاد در کنار شهردار پیشین تهران در مراسم نمایش فیلم مستند "توران خانوم" را مشاهده می‌کنید.

تصویر کمتر دیده شده از حضور غیر رسمی میترا استاد در کنار محمد علی نجفی


دختر نجفی می‌گوید نامه هشت‌صفحه‌ای‌ در کار نیست

خبرگزاری فارس از قول زهرا نجفی، دختر محمدعلی نجفی، نوشته: «این خبر که من گفته‌ام دست‌نوشته‌ای هشت‌صفحه‌ای از پدرم درباره ماجرا قتل نزد  من است، دروغ محض است. من تنها یک نامه سه‌برگه‌ای داشتم که پدرم خطاب به من نوشته‌بود و آن را به مقام‌های قضایی پرونده داده‌ام.»
زهرا نجفی افزوده اشتباه کرده‌ که گفته ماموران دادستانی بدون داشتن مجوز به خانه آن‌ها وارد شده چون فهمیده که سرپرست دادسرای جنایی‌تهران  که همراه ماموران بوده برای ورود به یک خانه، مجوز نیاز ندارد.
 دختر نجفی از جریان‌های سیاسی و رسانه‌ها خواسته به پرونده پدرش وارد نشوند و خبرهای دروغ منتشر نکنند تا دادگاه بدون هیاهو به پرونده برسد.
دیروز روزنامه شرق از قول زهرا نجفی نوشت که  او  یک نامه هشت‌صفحه‌ای در اختیار دارد که پدرش نوشته و نشان می‌دهد میترا  استادکیست و چه کاره است.
دختر نجفی دیروز به خبرنگار همشهری هم گفته‌ بود که ماموران دادستانی بدون مجوز به خانه‌شان واردشده‌اند.

نجفی آذر ماه مسموم شده بود؟

یک روزنامه‌نگار با انتشار اسکرین شات چت‌ خود با محمدعلی نجفی در روز انتشار خبر خودکشی او در آذرماه ۹۷، از بازپرس پرونده، وکیل نجفی، خبرنگاران و دستگاه امنیتی خواست ماجرا مسمومیت نجفی را واکاوی کنند.

حضور غیررسمی «میترا استاد» در کنار محمدعلی نجفی(منتشر نشود)


«صبا آذریپیک» روزنامه نگار، مدعی شد، وب‌سایت «انصاف‌نیوز» موضوع مصاحبه با «میترا استاد» را به «محمدعلی نجفی» شهردار پیشین تهران اطلاع داده است.

حضور غیررسمی «میترا استاد» در کنار محمدعلی نجفی(منتشر نشود)




محمود صادقی، نماینده مجلس نیز در توئیتی نوشت:

سوال های افکار عمومی درباره قتل مشکوک میترا استاد


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین