پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۰۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
وزیر خارجه آلمان به دنبال مذاکرات مستقیم با تهران با هدف آرام کردن اوضاع است.

شعار سال: خبرگزاری رویترز گزارش داد که «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان درصدد انجام مذاکرات مستقیم با ایران در تلاش برای آرام کردن اوضاع است.

شامگاه روز شنبه  «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران بر لزوم تنش زدایی در منطقه تاکید کرده بود. (جزئیات بیشتر)

پیشتر و روز جمعه نیز به دنبال ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در بغداد، آلمان  خواستار احتیاط و تنش زدایی در منطقه شد. (جزئیات بیشتر)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز جمعه شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا در عراق را تأیید کرد. 

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 15 دی 98، کد مطلب: 13981015000007: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
آلمان پادوی امریکا است و از تحریم کنندگان اصلی ایران است هنوز یادمون نرفته که بزرگترین فروشنده سلاح های شیمیایی و میکروبی به صدام در جنگ با ایران بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
دولت ماکه آرومه چه بسا...اوناباید۸۰ میلیون ایرانی روآروم کنن که اونم محاله اگه کل آمریکاواروپاواسرائیل باخاک یکسان بشه هنوزمقابله به مثل نشده همه اینهاانتقام یک تارموی سردارمانیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
روش سیاستمداران امریکا این است ضربه می زنند و بعد افراد می فرستند که کوتاه بیاید. لطفا خودتان را بکشید کنار . انشالله سپاه ضربه های متعددو مستمر بسیار سختی از طریق تمام رزمندگان جهان خواهند خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
کل نیروهای ناتو باید غرب آسیا را ترک کنند از جمله آلمان .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین