پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
دژپسند وزیر اقتصاد چهارشنبه بار دیگر حکم به برکناری مدیرعامل بیمه ایران که یکسال بود منصوب کرده بود داد! رضایی برکنار شد و شنیده شده قرار است مجید بختیاری به جایش بنشیند. آیا در کشور ما و در صنعت بزرگ بیمه قحط الرجال است که می‌بایست گوشت قربانی به نام بیمه ایران با ۱۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته به فردی سپرده شود که خود ذینفع صددرصد در شرکت تماما خصوصی رقیب بیمه ایران می‌باشد و همچنین دارای شرکای نزدیک اقتصادی است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت از کارنامه شفافی برخوردار نیستند.

  شعار سال:غوغای تضاد منافع با انتصاب یک سهامدار بیمه خصوصی بعنوان مدیرعامل بیمه ایران

دژپسند وزیر اقتصاد چهارشنبه بار دیگر حکم به برکناری مدیرعامل بیمه ایران که یکسال بود منصوب کرده بود داد! رضایی برکنار شد و شنیده شده قرار است مجید بختیاری به جایش بنشیند.

اما مجید بختیاری کیست؟

بختیاری و همسرش پونه درودی سهامداران شرکت تازه تاسیس بیمه اتکایی تهران هستند! مشخص نیست وزارت اقتصاد با چه منطقی سهامدار یک شرکت بیمه خصوصی را بعنوان مدیرعامل بزرگترین شرکت بیمه کشور که ۱۰۰ درصد هم دولتی است منصوب کرده است. آیا این تعارض منافع آشکار بر وزیر اقتصاد یا رییس کل بیمه مرکزی پنهان بوده؟ اگر آنها تعارض منافع را جدی نمیگیرند آیا این رسوایی بزرگ را به وزیر صمت و رییس سازمان برنامه که باید پای مجمع بیمه ایران را امضا کنند اطلاع داده اند؟

مجید بختیاری پیش از این مدیرعامل سابق بیمه دی و بیمه رازی بوده که بدلیل معاملات سهام خود در یک کارگزاری خصوصی که وابسته به یکی دیگر از مدیران پرحاشیه صنعت بیمه است دچار ابهام و مساله جدی بوده است.

ریشه اصلی فساد در نهادهای مختلف دولتی مانند بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی کشور تضاد منافع است، آیا مجمع سهامداران شرکت سهامی بیمه ایران از این رسوایی مطلع هستند؟؟  

آیا در کشور ما و در صنعت بزرگ بیمه قحط الرجال است که می بایست گوشت قربانی به نام بیمه ایران با 10هزار میلیارد تومان زیان انباشته به فردی سپرده شود که خود ذینفع صددرصد در شرکت تماما خصوصی رقیب بیمه ایران می باشد و همچنین دارای شرکای نزدیک اقتصادی است که در خوش‌بینانه ترین حالت از کارنامه شفافی برخوردار نیستند.

اگر وزیر اقتصاد بخواهد به این رویه نادرست خود در بیمه ایران ادامه دهد، وزیر صمت و رییس سازمان برنامه بعنوان مجمع شرکت نباید اجازه دهند این رویه غلط ادامه پیدا کند. در دوره مدیریت دژپسند زیان انباشته این شرکت بشدت افزایش یافته است.

در صورت ادامه این رویه‌های غلط، اسناد دیگری از مجید بختیاری منتشر خواهد شد که گویای موارد بسیاری است


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی دیده بان ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
پشت هم داره رسوایی بزرگ برای اقتصاد ایران رخ میده و من نمیدونم تا به کی قراره این موضوع مخفی بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
از این رسوایی های بزرگ در ایران در زمینه بیمه ای و اقتصاد زیاد داریم که مردم دارن بالا میارن از این وصعیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
باز دوباره یه سلطان دیگه پیدا شده به نام اقای بختیاری
خیره ایشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
از بیمه ایران بعید بود که همچین فردی رو درون خودش پرورش بده و به این نقطه از فساد مالی برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین