پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۲۲۹۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
اینکه اجازه می‌دهیم در گام دوم انقلاب مشتی مدیر کم خاصیت اداره امور جامعه را در دست بگیرند، باید عرق شرم بریزیم. اینکه توسعه، حرکت بینانسلی و تمدن سازی را در مدیریت امنیتی و سیاسی جستجو می‌کنیم باید از خودمان خجالت بکشیم. اینکه مقوله فرهنگ، مشارکت عمومی و نخبه گرایی صلاحیت دار را به فراموشی می‌سپاریم، باید آرزوی مرگ کنیم. ببینید که سیاسی بازی‌ها چه بر سر انقلاب و جمهوری و اسلامیت ما آورده است.
شعار سال: عزیزی می‌گفت که برای نابودی یک تمدن، حمله سه شاخه به زن، جوان و خانواده لازم است. اگر این سه مولفه را از ریل خارج کردی، بدان در نابودی تمدن موفق شده ای.
سخنران داخل کلیپ پیوست متن حاضر هم معتقد است که با حمله سه گانه به سیستم‌های خانواده، آموزش و بی اعتبار سازی بزرگان یک کشور، می‌توانید شاهد نابودی تمدن در آن کشور باشید.
خانواده را با بی اعتبار سازی زن خانه و خجالت کشیدن او از فعالیت خانه داری، مورد حمله قرار دهید. نظام آموزشی را با بی اعتبار سازی معلم، ساقط کنید و بی اعتبار کردن الگو‌ها را با به چالش کشیدن و تحقیرشان دنباله گیری کنید.
سوال ما از مدیران کلان اجرایی و سیاستمداران کشور این است که مکانیزم مقابله‌ای و دفاعی شما در حمایت از ارکان سه گانه مورد اشاره، چه بوده است؟ آیا خوی و تمایلات اشرافی گری بعضی از شماها، اجازه برنامه ریزی و مقابله با این تهدید‌ها را داده است؟
تعداد بازدید : 27

اف بر مدیر بی لیاقت دنیا دوست کم صلاحیت. نابود کننده‌ای که علاوه بر اجحاف در حق نسل حاضر، پایه‌های اقدامات بینانسلی و تمدنی را نیز سست نموده و تخریب کرده است. دنیا دنیا لعن و نفرین بر لحظه هایتان و نفس کشیدن هایتان باد. دریا دریا لعن و نفرین بر لذت و لحظه هایتان، بر غفلت و سستی هایتان و بر بی عملی و محافظه کاری هایتان باد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
چقد مهمه كه درك رسانه اي داشته باشن ملت ايران و در كنارش سواد و حافظه تاريخي شون هم فعال بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
تمدن اسلامي در ايران تا به كي ميخواد اين همه كارهاش بين زمين و هوا بمونه؟ خداييش اين همه بدبختي مون براي همين مكاتب دست نخورده و رسيدگي نشده ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین