پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برنامه ریزی و اقدام برای راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا پسران در دستور کار است.
شعار سال: محمد حسین اسماعیلی در جلسه هماهنگی راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبای قزوین گفت: تاسیس هنرستان هنر‌های زیبای دختران قزوین در سال گذشته مایه خرسندی است؛ البته راه اندازی هنرستان پسران نیز ضرورت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حوزه توسعه‌ای و فرهنگی یکی از موارد قانونی و ضروری، فعالیت هنرستان‌های هنری است، چون برخی رشته‌ها در اختیار نهاد‌های تخصصی قرار دارد که رشته‌هایی، چون نقاشی، گرافیک، سینما، تئاتر و موسیقی با متولی گری اداره ارشاد است.

اسماعیلی تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش می‌توانیم هنرستان تخصصی هنر‌های زیبا را در استان راه‌اندازی کنیم و نیازمند همکاری و هم افزایی در این زمینه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر هنرستان هنر‌های زیبا در ۲۷ استان کشور راه اندازی شده است و قزوین نیز با داشتن ۱۰ انجمن هنری، ۱۵۰ مؤسسه و آموزشگاه هنری و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هنرمند و چهار هزار هنرجو، استعداد راه اندازی این هنرستان را در دو بخش دختران و پسران دارد.

وی گفت: تأسیس یک مرکز آکادمیک می‌تواند در تربیت هنرمندان متعهد و توانمند مؤثر باشد و به نظر می‌رسد با استقبال خوب خانواده‌ها و هنرمندان هم روبه رو شود.

اسماعیلی تصریح کرد: مهمترین موضوع در این زمینه، تأمین فضای فیزیکی مناسب برای هنرستان، سپس تأمین تجهیزات مورد نیاز و برنامه ریزی درسی سالانه و دریافت مجوز و مقدمات لازم برای راه اندازی این هنرستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۲۸۶۹، www.ilna.news.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین