پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد، گفت: شرکت‌های هواپیماساز غربی در حال بازگشت از مسیر قبلی و ورود به شرایط توافق هستند.
شعار سال : محمد اسلامی با اشاره به قرارداد‌های خرید هواپیما در دوره برجام، اظهار کرد: تمام تحریم‌هایی که در دوره برجام لغو شده بود از جمله تحریم‌های مالی، پولی، بیمه‌ای و حمل‌ونقل هوایی و دریایی بایستی مجددا لغو شود.

وی با بیان این‌که لغو مجدد این تحریم‌ها پذیرفته شده است، افزود: از قبل از آغاز مذاکرات وین به شرکت‌های هواپیمایی داخلی گفتیم با شرکت‌های هواپیماسازی غربی برای احیای قرارداد‌های خرید هواپیما مکاتبه کنند.

وی ادامه داد: در این مکاتبات تاکید شده که شرکت‌های هواپیماساز باید به تعهدات خود پایبند باشند، آن‌ها نیز منتظر اتفاقات وین هستند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیماساز با توجه به این‌که جنگ اقتصادی علیه ایران به لطف خداوند شکست خورده است، در حال بازگشت از مسیر قبلی و ورود به شرایط توافق برمی‌گردند.

شرکت‌های هواپیمایی داخلی از جمله ایران‌ایر در دوره برجام قرارداد‌هایی برای خرید هواپیما با کمپانی‌های‌ای تی آر، ایرباس و بوئینگ امضا کردند. بر این اساس قرار بود ۲۲۰ فروند هواپیما به ایرلاین ملی تحویل شود که در نهایت ۱۳ فروند‌ای تی آر و ۳ فروند ایرباس تحویل شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا به دلیل خروج این کشور از برجام، مجوز‌های اوفک را برای فروش هواپیما به ایران لغو کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۰۳۱۲۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
شرایط توافق در ایران به شدت پر سنگلاخ و پر فرازو نشیب بوده و هست همیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین