پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
امیر مهدی حکیمی در قرآئتی انتقادی از فهم گروه‌های مختلف از جریان عتدالتخواهی در برنامه سوره، بیان می‌دارد که عتدالتخواهی قربانی کم فهمی متمایلین به لیبرالیسم غربگرا، مذهبیون بی اطلاع و حتی سکوت شهروندان عادی شده است.
شعارسال: پاسخ امیرمهدی حکیمی به برچسب زدن برخی از مسئولین به عدالتخواهان مسلمان
ان‌ها که نه مارکسیسم را می‌شناسند و نه از قضا اسلام را، و تنها به دنبال سرمایه‌داری لجام گسیخته و غارت اموال مردم هستند، با این ترفند‌ها به دنبال از میدان به در کردن عدالت‌خواهان هستند.
جامعه مذهبی که آنها هم مارکسیسم را نمی‌شناسند و در درک معارف اسلامی به عمق معنا نرسیده‌اند، خیال می‌کنند این‌ها در مقابل اسلام و مذهب ایستاده‌اند و چنین سخنانی را باور می‌کنند.
روی سخنان محمدرضا حکیمی اتفاقا با دوستان مذهبی است که فریب چنین ترفند‌هایی را می‌خورند و خیال می‌کنند گرایش‌های چپ با روح اسلام در تضاد است. اسلام دینی عدالت‌خواه و مروج ارزش‌هایی است که آنها با عنوان چپ و مارکسیسم سعی در سرکوب آن دارند.

حکیمی در ادامه می‌گوید باید این روح مطالبه‌گری را زنده کرد. باید قیام عاشورا را هر لحظه در نظر داشت. باید بدانیم حسین برای برپایی قسط و عدل جان شیرینش را تقدیم اسلام کرد.

باید بدانیم آنچه حاکمان امروز انجام می‌دهند نباید به نام اسلام تمام شود و باعث دلسردی جوانان شود. حاکمان باید خود را با اسلام تطبیق دهند.

تعداد بازدید : 3


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رسانه مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین