پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور ارتقا استاندارد‌های پیشگیرانه و مقابله موثرتر با بیماری کرونا، شرط اجتناب از تعطیلی واحد‌های صنفی در ایام نوروز را تزریق ۳ دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحد‌های صنفی در سامانه «ایران من» اعلام کرده است.
شعار سال: طی دو سال گذشته و به لحاظ سیاست‌های اتخاذی مبارزه با شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در چندین نوبت تصمیم به تعطیلی بازار گرفت که مهمترین آن مربوط به بازار اسفند سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بود. آسیب‌های آن تعطیلی بر بازار چنان بود که هیچ کدام از حمایت‌های دولت نتوانست ضرر و زیان کسبه را جبران کند.

اتاق اصناف اعلام کرد بر تمامی فعالان صنفی لازم و واجب است با رعایت دستورالعمل‌های جدید نسبت به جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر موج ششم کرونا اقدام کنند تا باری دیگر شاهد تعطیلی بازار شب عید نباشیم.

بدین منظور، ضمن تاکید بر تزریق ۳ دوز واکسن کرونا، لازم است تمامی واحد‌های صنفی در راستای اجرای مدیریت هوشمند بیماری کرونا به فوریت نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی http://asnaf.moi.ir و اخذ و نصب QR-Code در واحد صنفی (در محلی قابل رویت برای همگان) اقدام کنند.
 
 
ثبت نام در ایران من، شرط فعالیت اصناف در شب عید
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.yjc.news/۸۰۶۰۴۱۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین