پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
بیمه مرکزی تمام اقدامات لازم به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و اتصال به پنجره ملی خدمات را انجام و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و با اتصال به "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" بیش از یک سوم از خدمات پر کاربرد خود شامل پاسخ به استعلام سوابق بیمه خودرو، پاسخ به استعلام اصالت بیمه نامه، پاسخ به استعلام سوابق بیمه نامه‌های افراد (بیمه نامه‌های من) از طریق این پنجره واحد ارائه می‌دهد.

شعار سال: بیمه مرکزی در راستای انجام تکالیف قانونی خود ("جزء ۴ بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور") به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

بیمه مرکزی تمام اقدامات لازم به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و اتصال به پنجره ملی خدمات را انجام و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و با اتصال به "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" بیش از یک سوم از خدمات پر کاربرد خود شامل پاسخ به استعلام سوابق بیمه خودرو، پاسخ به استعلام اصالت بیمه نامه، پاسخ به استعلام سوابق بیمه نامه‌های افراد (بیمه نامه‌های من) از طریق این پنجره واحد ارائه می‌دهد.


بیمه مرکزی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ نیز مجوز استفاده از خدمت استعلام بیمه نامه که یکی از خدمات پر کاربرد است را از طریق پرتال رسمی و اپلیکیشن دولت همراه ارائه نموده و اکنون دسترسی به این خدمت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شده است.

همچنین قبلا کلیه خدمات منجر به مجوز این سازمان در سامانه جامع مجوز‌های کشور استقرار یافته است. با استقرار این سامانه مجوز‌ها در پنجره واحد ملی از سوی متولی ذیربط آن خدمات نیز از این طریق در دسترس خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۴۴۹۷۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین