پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
در دوره خلافت عثمان ، یکی از اعتراضات جامعه اسلامی بر وی، خویشاوند سالاری شدید و رانت های نجومی به بنی امیه بود. در دوره خلافت علی، این رسم نامیمون بشدت با برخورد تند حضرت مواجه شد. در دوره حضرت امام (ره)نیز ، شاهد برخورد شدید با بحث خویشاوند سالاری و دیوانسالاری نابجا( شما بخوانید شرکت های تو در تو ) بودیم. مقام معظم رهبری هم به کرات در خصوص این آسیب هشدار داده است. اضافه می کنیم که کشور متمایل به توسعه ، در گام نخست باید روی سه حلقه انتصابات ، برنامه محوری مدیریتی و فساد ستیزی بشکل توامان مانور داده و شایسته سالاری را جایگزین خویشاوند سالاری کند. حال شایعات و شائبه های از انتصاب جدید حجت اله اسماعیلی به گوش می رسد که با قید فوریت درخواست شفاف سازی توسط ایشان یا هر ذی نفع و ذی مدخل دیگر را داریم. باید پرسید ،نهاد مسئول شناسایی انتصابات خویشاوند و برخورد با شرکت های تو در تو در کشور کیست؟ آیا اراده ای برای مقابله با این موضوع در کشور وجود دارد ؟ در خصوص این آسیب در حال رواج، درخواست و استمداد برای صدور دستور مستقیم حضرت آقا برای بررسی وضعیت انتصاب فرزندان ، دامادها و خانواده درجه یک و دو کلیه مسئولان کشور در بیست سال اخیر و دستور رسیدگی به وضعیت شرکت های تو در تو در امور جاری ( غیر امنیتی و غیر سطح بندی شده) را داریم. تقاضا داریم، از نظر شایستگی برای انتصابات و رعایت نظامات ، فیلتر امنیتی شده و میزان رعایت شایسته سالاری و ضرورت وجود تو دلی های شرکتی ،مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال : کانال تلگرامی خبر ۲۴، ادعا نموده که حجت اله اسماعیلی عضو اسبق هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در دولت قبل(اخبار نجومی بگیری وی در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده بود)، در دولت رئیسی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت پترو پالایش کنگان پیشنهاد و منصوب شده و حکم این انتصاب توسط، ولی اله حاجی پور مدیرعامل شرکت هلدینگ اهداف (شرکت سرمایه گذاری وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان وزارت نفت) امضا شده است (به نقل از صدای معاصر).بررسی ما از سایت شرکت پترو پالایش کنگان، صفحاتی بشدت خالی را نشان داد( مدیران شرکت پترو پالایش کنگان با قید فوریت باید پاسخگو علت عدم ذکر نام از اعضای هیات مدیره بر روی سایت رسمی شرکت باشند).

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

حجت اله اسماعیلی کیست ، اهمیت برخورد لایه ای با شرکت های تو در توی دولتی  و خصولتی نفتی چیست: 

نبض بانک (26 شهریور کد خبر 648) در خبری با عنوان عضویت در هیات مدیره هلدینگ صبا انرژی به جرم باجناق بودن درباره حجت اله اسماعیلی نوشت که ،یکی از نکاتی که در دوره نمایندگی سید محسن علوی در مجلس مطرح بود، بحث روی رئیس دفتر وی یعنی حجت اله اسماعیلی که از قضا گویا باجناق وی نیز به حساب می‌آید، می‌باشد.نبض بانک مدعی شده که اسماعیلی با استفاده از کانال های ارتباطی، خود را به عضویت موظف هلدینگ صبا انرژی (از زیرمجموعه های بزرگ اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری) رسانده و میعاد صالحی رئیس سابق صندوق بازنشستگی کشور در خصوص ایشان فاش کرد که در طول یک بازه یک ساله در سال 97 متوسط خالص دریافتی ماهانه آقای حجت اسماعیلی برابر با 18 میلیون 400 هزار تومان بوده است( یک میلیون و سیصد هزار تومان،حداقل حقوق یک فرد کارگر با یک فرزند در سال 97 تعیین شده بود و حقوق ایشان ، حدود 15 برابر حقوق کارگر عادی ، بر اساس این ادعا خواهد بود)( این ارتباط فامیلی توسط کانال تلگرامی پشت پرده نیز تائید شده است).

تذکر رهبر انقلاب به دولت روحانی ( رئیس جمهور وقت) با موضوع حقوق‌های نجومی
رهبر انقلاب در ۲ تیرماه سال ۹۵ در دیدار رمضانی رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، به موضوع حقوق‌های کلان اشاره و تأکید کردند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است، اما همه بدانند که این موضوع از استثنا‌ها است و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود. این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به‌صورت جدی پیگیری، و نتیجه آن به اطلاع مردم رسانده شود.»

رهبر انقلاب دو ماه بعد یعنی در ۳ شهریور ۹۵ نیز در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی اشاره کردند و فرمودند: «و آخرین مسئله هم همین مسئله حقوق‌های نجومی است که اتفاقاً در صحبت آقای دکتر روحانی هم آخرین مسئله بود. من خواهش می‌کنم از این قضیّه آسان عبور نکنید. بله، دامن زدنِ به این قضیّه به آن معنا -که به قول ایشان مدام بازخوانی‌کردن و آمار دادن که فلان کس این‌قدر می‌گیرد، فلان کس [آن‌قدر]- شاید کار خیلی مثبتی نیست؛ امّا از آن‌طرف، اقدامی که شما در مقابل می‌کنید، خیلی مهم است؛ یعنی به مردم بگویید که چه‌کار کردید. در این قضیّه، مردم اعتمادشان ضربه خورده. ببینید، مردم خیلی از این ارقام بزرگ و مانند این‌ها را هضم نمی‌کنند؛ امّا حقوق شصت میلیون تومان و پنجاه میلیون تومان و چهل میلیون تومان را خوب هضم می‌کنند؛ یعنی کسی که در ماه یک‌میلیون یا یک‌میلیون‌ودویست یا یک‌میلیون‌وپانصد درآمد دارد، خوب می‌فهمد که پنجاه‌میلیون یعنی چه؛ در کشور کم نیستند کسانی که حقوق‌هایشان این است. این اعتماد مردم را -که به‌درستی آقای روحانی گفتند که مایه اصلی ما، اعتماد مردم و امید مردم است- با این کار‌ها نباید ضایع کرد. شما این همه زحمت بکشید، کار کنید، تلاش کنید، بعد ناگهان مثلاً فرض کنید یک‌نفری با یک کار حقوق غیرعادلانه [همه را ضایع کند]. آیا فاصله بین پنجاه‌میلیون و یک‌میلیون غیرعادلانه نیست؟ شما امروز در دستگاه دولتی‌تان کسی که از شما یک‌میلیون، یک‌میلیون‌ودویست، یک‌میلیون‌وپانصد، دو میلیون حقوق بگیرد ندارید؟ فراوان. خب، آن‌وقت یک نفر هم سی‌میلیون می‌گیرد، چهل‌میلیون می‌گیرد! این غیرعادلانه نیست؟ ...»

رسانه نبض بانک و دوسوال اساسی در خصوص انتصاب حجت اله اسماعیلی در صبا انرژی، پرسیده است:

*** چطور فردی بدون داشتن رزومه موثر مرتبط با حوزه انرژی توانسته اینچنین خود را به مدارج عالی در یک مجموعه عظیم اقتصادی اقتصادی برساند؟ آیا نسبت های فامیلی وی تاثیری در این انتخاب داشته است؟انتصاب در مشاغل تخصصی نظیر هیات مدیره هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی نیازمند استعلام و تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد، این تائیدیه کی و چطور صادر شده است؟

*** چطور فردی که می بایست وقت خود را در دفتر نماینده یک شهرستان برای رفع و فتق مشکلات مردمی می گذراند توانسته همزمان به عضویت در هلدینگ صبا انرژی آن هم با یک پایه حقوقی بالا درآید؟

چهار پرسش مجدد رسانه نبض بانک در خصوص انتصاب حجت الله اسماعیلی در صبا انرژی( در تاریخ 26 شهریور کد 661) :

*** نخست آنکه با عدم تائید سازمان بورس تا مرداد ماه سال ۹۸ چطور فردی، چون اسماعیلی از هلدینگ صبا انرژی حقوق دریافت می‌کرده است؟

*** دوم اصولا سنخیت رزومه فردی با تحصیلات حوزوی چه ربطی به عضویت در یک هلدینگ و کارتل عظیم اقتصادی، چون صبا انرژی دارد؟

*** سوم آنکه، چطور بر هلدینگی به اهمیت صبا انرژی که فقط تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه آن شرکت‌هایی چون: پتروشیمی جم، پتروشیمی امیرکبیر، پالایش اصفهان، پتروشیمی آبادان، پشم شیشه ایران، پالایش نفت اصفهان هستند، نظارت شایسته‌ای از سوی ارگان‌های نظارتی صورت نمی‌گیرد و چنین آشکارا شاهد بی قانونی و رانت هستیم؟

*** چهارم هم آنکه، فردی با چنین سابقه‌ای چگونه قرار است به وظایف قانونی خود مبنی بر نظارت بر شرکت‌های زیرمجموعه خود از قبیل پتروشیمی مسجد سلیمان، پتروشیمی خارک، فولاد اکسین، لوله سازی اهواز، صبا فولاد خلیج فارس و صنایع شیر ایران عمل کند؟

حال سوال این است که چگونه آقای حجت الله اسماعیلی با شرایط تشریح شده و حکم ولی اله حاجی پور گروه سرمایه گذاری اهداف،به عضویت هیات مدیره پتروپالایش کنگان درآمده است؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم . آیا فقط با یک انتصاب عادی سروکار داریم یا با پشت پرده ها مواجه می باشیم؟

اطلاعات تکمیلی برای فهم بیشتر خبر:

برای درک بهتر موضوع از خوانندگان عزیز دعوت می کنیم که با ساختار صندوق بازنشستگی کشوری و پنج هلدینگ زیر مجموعه آن با تاکید بر صبا انرژی ، ساختار صندوق بازنشستگی کارکنان وزارت نفت، ساختار گروه سرمایه گذاری اهداف ، وضعیت مهندس بیات، وضعیت مدیریتی جناب ولی الله حاجی پور و مواردی همانند بیشتر آشنا شده و با مطالعه این بخش حتی بنظر می رسد که قدرت پیش بینی برخی از جریانات در حوزه نفت و انرژی را هم داشته باشند. 

هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری: صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان‌های دولتی کشور محسوب شده که وظیفه خدمات‌رسانی به بازنشستگان دولت را برعهده دارد و زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره می‌گردد. اداره امور بازنشستگی و از کار افتادگی، اجرای قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی، اجرای مصوبات شورای سازمان بازنشستگی کشوری نمونه‌هایی از مسئولیت‌های این صندوق است. از نیمه دهه ۱۳۶۰ موضوع فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در سیر حیات صندوق بازنشستگی کشوری جدیت یافت و در اوایل دهه ۱۳۷۰ به‌عنوان حوزه‌ای نو در فعالیت و ساختار صندوق بازنشستگی کشوری جای گرفت. شکل‌گیری حوزه سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط تنگاتنگی با وصول بخشی از مطالبات از دولت دارد. در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، حجم قابل‌توجهی از دارایی‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری صندوق شکل گرفت. بخشی از این دارایی‌ها به صورت اموال و مستغلات بود و بخشی دیگر به صورت سهام. شرکت‌هایی که بخشی از سهام آن‌ها در اختیار صندوق بود نیز دو دسته بودند: شرکت‌هایی که دارای سهام مدیریتی بود و شرکت‌هایی که چنین وضعی نداشتند. طی سال‌های گذشته برای مدیریت بهینه و تخصصی شرکت‌های تابعه، اقداماتی در چارچوب تشکیل کمیته ساماندهی دارایی‌ها و اصلاح ساختار شرکت‌ها صورت گرفته که در نتیجه آن، فعالیت شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه صندوق در قالب پنج هلدینگ ساماندهی و تعریف شده است:

*** هلدینگ صنعتی و معدنی (آتیه‌صبا)
*** هلدینگ مالی، بانکی و سهام (گروه مدیریت ارزش سرمایه)
*** هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه (صبا انرژی)
*** شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)
*** هلدینگ عمرانی و ساختمانی (صبا عمران)

هلدینگ صبا انرژی صندوق بازنشستگی کشوری: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۳۶۷ به ثبت رسید. به منظور افزایش بهره‏‌وری و بازدهی سرمایه، این شرکت از اواخر سال ۱۳۹۴ رسما فعالیت کاری خود را روی موضوعات مرتبط با نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی متمرکز کرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه، نسبت به ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سهامداران خود اقدام کند. ترکیب سهامداران این شرکت به شرح زیر است:
*** صندوق بازنشستگی کشوری: ۸۴.۴ درصد
*** موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر: ۱.۸ درصد
*** شرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران: ۱.۸ درصد
*** شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه: ۱.۴ درصد
*** سایر سهامداران حقوقی و حقیقی: ۱۲.۷ درصد

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (به‌اختصار: اوپیک): شرکت هلدینگی که در زمینه مدیریت صندوق‌های بازنشستگی، مبادلات سهام، مدیریت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی فعالیت می‌نماید. شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت در سال ۱۳۷۹ توسط شرکت ملی نفت ایران، از دارایی‌های صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت راه‌اندازی گردید(در سال مالی ۱۳۹۳ با درآمدی بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان، هفتمین شرکت برتر ایران بر پایه میزان درآمد سالیانه، شناخته شد). بخشی از سهام این شرکت، در بازار بورس تهران معامله می‌شود. از شرکت‌هایی که شرکت اوپیک اکثریت یا بخش قابل توجهی از سهام آنها را در اختیار دارد می‌توان به: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت، شرکت عملیات اکتشاف نفت ایران، بانک ایران زمین، حفاری شمال، بانک سینا، شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت، شرکت نفت بهران، سبحان دارو، پتروشیمی اصفهان، سیمان فارس و خوزستان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت لوله‌سازی اهواز، سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت لبنیات پاک، شرکت بهنوش ایران و بیمه پارسیان، شرکت تأمین دکل صبا نفت، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی فناوران، شرکت پتروپالایش کنگان، شرکت مهندسی سروک آذر، شرکت نفت سپاهان، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، پتروشیمی خارک، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و شرکت نفت جی اشاره کرد. در حال حاضر عبدالحسین بیات، ریاست صندوق بازنشستگی صنعت نفت را برعهده دارد.

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

شرکت سرمایه گذاری اهداف وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت:

شرکت سرمایه گذاری اهداف در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۷۹ تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران برای مدت نامحدود به ثبت رسید. اهم موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه مصوب عبارت است از سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار در زمینه: پیمانکاری و سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع بالادستی و پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی /فعالیت‌های بازرگانی به طور عام در حوزه محصولات صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به طور خاص /سرمایه‌گذاری در معدن، صنایع معدنی و کانی‌های فلزی و غیرفلزی /پیمانکاری و سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات /سایر حوزه‌های فعالیت مجاز.

حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی اخیرا خبر داده بود(آبان ماه 1401) که با فروش بلوک ۱۲ درصدی سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به ارزش کل ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، بزرگ‌ترین معامله تاریخ خصوصی‌سازی ایران به ثبت رسید، رقابت بین دو شرکت اهداف و پالایشگاه نفت تهران بود. که در نهایت با قیمت هر سهم 1851 تومان به اهداف واگذار شد. تا قبل از این تاریخ، شرکت سرمایه گذاری اهداف از طریق شرکت های زیرمجموعه خود مالک بیش از ۲۶ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده و دارای دو نماینده در هیات مدیره آن شرکت می‌باشد(بطور غیر مستقیم) و به همین سبب بزرگ ترین سهامدار آن محسوب می‌گردد.

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

شرکت اهداف سرمایه گذاری مالک ۱۰۰ درصدی شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا بوده که در مجموع ۱۵۹ بیلیون سهم معادل ۳۲،۵۲ درصد از سهام فارس را در اختیار داشت. با خرید بلوک فارس توسط سرمایه گذاری اهداف حالا این شرکت سرمایه گذاری، سهام فارس را قبضه مدیریتی کرده و با این معامله، سه کرسی هیات مدیره بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور در اختیار سرمایه گذاری اهداف است( ممکن است اطلاعات دقیق نبوده و نیازمند بازبینی باشند).

شرکت سرمایه‌گذاری اهداف و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در سومین روز از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه 40 ) تفاهم‌نامه همکاری در زمینه اکتشاف، توسعه و بهره‌برداری به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار امضا کردند.

ولی الله حاجی پور ،مدیرعامل گروه سرمایه گذاری اهداف کیست : ولی الله حاجی پور بر اساس حکمی از سوی عبدالحسین بیات، رییس صندوق بازنشستگی صنعت نفت در تاریخ اول اسفند 1400 ، بعنوان مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری اهداف (هلدینگ 7 هزار میلیارد تومانی که شریان اصلی مالی صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است) منصوب شد.حاجی پور همچنین عضو موظف هیات مدیره اهداف بوده و در سوابق خود ، معاون امور شرکت های سرمایه گذاری توسعه ملی، عضویت در هیات مدیره چند شرکت تولید کاشی و چینی مانند چینی سازی البرز و شرکت منحل شده سهیل کاشی در سال۱۳۸۴ را نیز دارا است. قبل از حاجی پور، مصطفی امید قائمی مسولیت راهبری اهداف را به مدت سه سال و نه ماه، برعهده داشت.

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

مصطفی امید قائمی در کارنامه خود 5 سال و نیم مدیر عاملی گروه توسعه مالی مهر آیندگان، موسس شرکت فرابورس و 4 سال سمت مدیریتی این رکن بازار سرمایه، نخستین رییس هیئت مدیره بورس تهران و 6 سال مدیر نظارت بر بورس را داشته و در اهداف نیز سابقه حصور سه سال و نه ماه از خود بجای گذاشته است.

آیا در جمهوری اسلامی با آسیب خویشاوند سالاری مواچه شده ایم + این داستان حجت اله اسماعیلی؟

شرکت پتروپالایش کنگان: شرکت پتروپالایش کنگان به منظور بازیابی اتان ورودی از فاز 12 پارس جنوبی طراحی و در بهمن ماه 1399 افتتاح و راه اندازی گردید. فاز دوم این طرح به منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی این شرکت شامل: واحدهای الفین، پلی اتیلن سنگین (دو واحد)، LLD و PDH/P.P می باشد. واحدهای الفین و پلی اتیلن سنگین و LLD در مرحله ساخت می باشند و پیش بینی می گردد در سال 1402 به بهره برداری برسند. واحد PDH/P.P درتیرماه 1400 شروع گردیده و در فاز مهندسی می باشد.

از ولی اله حاجی پور با عنوان دکتری مدیریت کسب و کار با گرایش حسابداری در سایت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گویا بعنوان نماینده مجتمع صنعتی نفت و گاز صبا جم کنگان در کنار اسامی دیگر همانند حسن تقوی گنجی(توسعه نفت و گاز صبا کارون )، پیام کهتری انور(سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی) ، علی عسکری(مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره)و منوچهر چگنی نام برده شده است.

ما نگاه و ما سایه، قضاوت با خوانندگان عزیز و دو برادر بزرگواری که از آنها ذکر نام شده است. بدون کمترین موضع گیری حمایتی یا خدای ناکرده تخریبی، منتظر دریافت توضیحات هستیم. از نهادهای نظارتی و بازرسی، تمرکز بیشتر روی توی دلی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و گروه سرمایه گذاری اهداف را خواستاریم. رشد بی صدا اما وحشتناک و قابل توجه اهداف در کشور پر دست اندازی چون اقتصاد ایران، وابسته به توانمندی مدیریتی صرف نبوده و شائبه های پشت پرده ای می تواند مطرح باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: حجت اله اسماعیلی ، حجت اله اسماعیلی کیست ، رزومه حجت اله اسماعیلی ، عملکرد حجت اله اسماعیلی ، انتصاب دامادها ، انتصاب فرزندان ، انتصاب خویشاوندان ، انتصاب پسران ، انتصابات سفارشی ، حجت الله اسماعیلی ، حجت الله اسماعیلی کیست ، رزومه حجت الله اسماعیلی ، عملکرد حجت الله اسماعیلی ، هلدینگ های پنجگانه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری ، شزکت های زیر مجموعه هلدینگ صبا انرژی ، شرکت های زیرمجموعه صبا انرژی فعال در حوزه نفت گاز پتروشیمی و پالایشگاه ، پترو پالایش کنگان ، شرکت پترو پالایش کنگان ، اعضای هیات مدیره شرکت پترو پالایش کنگان ، حجت الله اسماعیلی باجناق سیدمحسن علوی ، افشاگری صالحی در خصوص نجومی بگیرهای صندوق بازنشستگی ، فیش های حقوقی نجومی ، گروه سرمایه گذاری اهداف ، از گروه سرمایه گذاری اهداف چه می دانید ، ساختار گروه سرمایه گذاری اهداف ، اعضای هیات مدیره گروه سرمایه گذاری اهداف ، بزرگ ترین سهامدار پتروشیمی خلیج فارس ، آیا گروه سرمایه گذاری اهداف می تواند سه هیات مدیره در پتروشیمی خلیج فارس داشته باشد ، پشت پرده گروه سرمایه گذاری اهداف ، شرکت های زیر مجموعه صبا انرژی ، شرکت های تو در تو ، شرکت های تو دلی ، شرکت های سهام در سهام ، آشنایی با اوپیک ، سرمایه اوپیک ، اعضای هیات مدیره اوپیک ، عبدالحسین بیات ، عبدالحسین بیات مدیرعامل اوپیک ، صدور حکم ولی الله حاجی پور توسط عبدالحسین بیات ، عبدالحسین بیات و پسرش ، گروه پتروشیمی تابان فردا ، مصطفی امید قائمی ، شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت ، بزرگ ترین سهامدار پتروشیمی خلیج فارس کیست ، مصطفی امید قائمی کیست ، مصطفی امید قائمی کجاست ، گروه توسعه مالی مهر آیندگان ، مجتمع صنعتی نفت و گاز صبا جم کنگان ، توسعه نفت و گاز صبا کارون ، منوچهر چگنی
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
بنظرم در متن شما ، تاختن به حجت الله اسماعیلی بهانه بود. شما قصد داشتید درباره اهداف و سازمان بازنشستگی افشاگری کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین