پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، حکم سرپرستی مهدی احمدی به سرپرستی روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن را صادر نمود.مهدی احمدی تجربه مدیریت بر روابط عمومی بانک مسکن در دوره مدیریت عاملی محمدهاشم بت‌شکن در سال 1396 را در کارنامه دارد و همچنین قبل از آن مدیر شعب بانک مسکن در آذربایجان غربی بوده است. چنین انتصابی مسلما باید انتصابی شایسته قلمداد شود چرا که تجارب کاری مهدی احمدی در حوزه صف و ستاد و تعامل مطلوب فرد انتخابی با واحدهای اجرایی بانک مسکن در شعب ، مدنظر قرار گرفته است. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی موفقیت فردی ، سازمانی و تقویت اثرگذاری ها در سطوح ملی مواردی چند را بعنوان توصیه های مشفقانه ، بیان می دارد.

شعارسال: مهدی احمدی با حکم علی عسکری (سرپرست بانک مسکن)، سکان روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک را در دست گرفت. سرپرست بانک مسکن با اشاره به تجربیات قبلی مهدی احمدی، این انتصاب را زمینه‌ساز ایجاد تحول و پیشرفت در امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دانست. سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن نیز با اشاره به اهمیت حوزه کاری روابط عمومی در بانک‌ها به ویژه بانک تخصصی توسعه‌ای مسکن که همه توان خود را در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و عمل به تعهدات به کار بسته است؛ بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ایجاد تحول در حوزه کاری جدید بر مبنای اهداف و رسالت بانک تاکید کرد.

انتصاب مهدی احمدی به مدیریت حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک مسکن + توصیه های مشفقانه

در این مراسم همچنین با حضور جعفر آقاملائی، صابر عسکرپور و علی کمالی اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل، احکام جدیدی برای برخی از مدیران این بانک صادر شد. بر اساس گزارش دریافتی، با اعطای احکامی، ایرج نیک بنیاد سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور، علیرضا ممی زاده سرپرست اداره کل پیگیری وصول مطالبات، جلال‌الدین سلیمی سرپرست اداره کل رفاه کارکنان، رضا صادقی اقدم سرپرست اداره کل مدیریت ریسک، فتاح بختیاری سرپرست مدیریت منطقه شرق تهران، مجید امیری سرپرست مدیریت منطقه مرکز تهران و علیرضا جوادی سرپرست مدیریت امور منطقه غرب تهران و حسن خطیب زاده سرپرست مدیریت امور شعب همدان شدند.

انتصاب مهدی احمدی به مدیریت حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک مسکن + توصیه های مشفقانه

برخی از تحلیل گران، این حجم از انتصابات را به معنای قطعی شدن حکم دکتر علی عسکری برای مدیرعاملی بانک مسکن تفسیر کرده اند.

انتصاب مهدی احمدی به مدیریت حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک مسکن + توصیه های مشفقانه

*توصیه‌هایی مشفقانه برای بانک مسکن:

از معدود رسانه‌های منتقد فعال در بحث بانک و بانکداری و در سطحی کلان تر، نظام بانکی و پولی کشور، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال است. پایگاهی توسعه گرا، مستقل و مستندنویس. متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که کم توجهی روابط عمومی برخی از بانک‌ها و موسسات پولی مالی به برقراری تعامل سازنده و عدم تعریف و درنظرگیری کارشناس مطلع، فضای فی مابین دو مجموعه را به سمت تقابل سوق داده، تا حدی که برداشت‌های زیبایی از این نوع روابط نمی‌توان داشت.
امیدواریم در دور جدید انتصابات در بانک مسکن، خصوصا حضور آقای مهدی احمدی، شاهد تکرار روابط تقابلی احتمالی نبوده و دو مجموعه در راستای توسعه و تقویت منافع ملی بشکلی همگراتر با یکدیگر در مباحث تخصصی مسکن و بانکداری توسعه‌ای، وارد همکاری شوند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
شایعه شده که سیدعباس حسینی می خواهد مدیر عامل شود که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین