پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
مخالفت ها با زاکانی بشدت در حال تشدید شدن است. فردی که بنوعی پاسخگو به هیچ کس نبود و تصور می کرد با در پیش گیری الگوی رفتاری خاص، قادر به کنار زدن رقبا و مخالفان خود است. حد اعلای این تفکر سبک سرانه به جایی رسیده که اعضای شورای شهر تهدید به استعفا کرده اند. موضوعی که نتیجه حقوقی آن ،کنار نهادن زاکانی است.

شعارسال: عضو شورای شهر تهران از استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر خبر داد.

ماجرای برکناری علیرضا زاکانی از شهرداری تهران بعد از انتخابات ریاست جمهوری رنگ و بوی جدی گرفته است، طوری‌که حالا خبر از کناره‌گیری اعضای شورای شهر به گوش می‌رسد.

قوت گرفتن احتمال استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر تهران که مخالف زاکانی هستند

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز اعضای شورا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید، این‌که گفته می‌شود اعضای شورای شهر اگر نتوانند نظر خودشان درباره تغییر شهردار را اعمال کنند دسته جمعی استعفا می‌دهند درست است؟ پاسخ داد: «قانون راهکار‌های زیادی گذاشته است، اگر به بن بست برسیم و ببینیم هیچ راهی وجود نداردقطعا این کار را خواهیم کرد.»

تعداد بازدید : 1

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شرق، تاریخ انتشار: 31تیر1403، کدخبر:937606، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین