پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد اعضای کمیسیون متبوعش با استانی شدن بودجه آموزش و پرورش مخالفت دارند.

شعار سال: فاطمه سعیدی درباره جلسه کمیسیون، آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در این جلسه پشنهادات مرتبط با افزایش بودجه 97 آموزش و پرورش مطرح و مباحث کلی و جزیی در خصوص افزایش بودجه نیز در با تبادل نظر میان نمایندگان بررسی شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش بودجه آموزش و پرورش در زمینه نوسازی مدارس در سال 97 و همچنین درباره این مسئله که میزان تعیین شده برای پرداخت بدهی دولت در قبال صندوق ذخیره فرهنگیان کافی نیست، مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و این در حالی است که مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان به حد نصاب نرسیده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد: یکی از دیگر موضوعات مهمی که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد، استانی شدن بودجه آموزش و پرورش و پرداخت آن از سوی دولت به ادارت بود که با مخالفت اعضا روبرو شد و نهایتا پیشنهاد حذف طرح دولت در این خصوص مطرح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 4 دی 96، کد مطلب: -، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین