پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
صندوق توسعه ملی در روزهای اخیر دچار تغییر و تحولاتی شد که کسی پیش بینی آن را نمی‌کرد. دوست حسینی ناگهانی از ریاست این صندوق استعفا کرد و شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی به جای او به صندوق توسعه ملی آمد. آما در حاشیه این اتفاق یک عضو جدید دیگر صندوق توسعه ملی هم معرفی شد.

شعارسال:صندوق توسعه ملی در روزهای اخیر دچار تغییر و تحولاتی شد که کسی پیش بینی آن را نمی‌کرد. دوست حسینی به صورت ناگهانی از ریاست این صندوق استعفا کرد و شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی به جای او به صندوق توسعه ملی آمد. اما در حاشیه این اتفاق یک عضو جدید دیگر صندوق توسعه ملی هم معرفی شد. امید گیلان‌پور مدیر اداری مالی سابق این صندوق که قبلا هم در خصوص حضور در هیات عامل صندوق گمانه زنی می‌شد به عنوان عضو جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی انتخاب شد تا مدیران دوران صفدر حسینی هم در ترکیب هیات عامل صندوق توسعه ملی سهم داشته باشند.

اما امید گیلان پور که به جای احمد تهرانفر به هیات عامل صندوق توسعه ملی آمده، حواشی زیادی در دوران فعالیت خود در این صندوق داشته است و یکی از همان مدیران نجومی بگیری بوده که به لطف عدم انتشار فیش حقوقیش در آن برهه همچنان در صندوق توسعه ملی باقی ماند و نامش در کنار صفدر حسینی و سایرین قرار نگرفت! بسیاری از کارکنان صندوق توسعه ملی در این مدت با «نود اقتصادی» تماس گرفتند و از ارتقای درجه این مدیر که قبلا که فیش حقوقی 39 میلیون تومانی وی افشا شده بود گله کردند. باید دید رئیس جمهور در انتصاب حکم گیلان پور آیا از نجومی‌بگیر بودن او خبر داشته یا خیر؟

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازسایت  نود اقتصادی ، تاریخ انتشار30دی 96،کد خبر: 2111407 ، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین