پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
یکی از مخاطبان : تاکنون میزان کمک رفاهی‌های مستقیم و غیرمستقیم در سال ۱۳۹۶ برای کارکنان برق تعیین نشده است و لذا وحدت رویه‌ای در خصوص پرداخت کمک‌های رفاهی وجود ندارد.

شعار سال: یکی از مخاطبان : با سلام
احتراما باستحضار می رساند مطابق ماده 12 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1396 کل کشور که اشاره می دارد :
"
کمک هاي رفاهی مستقیم و غیرمستقیم مطابق با موافقتنامه متبادله و براي بانک ها، بیمه ها و شرکت هاي دولتی در سقف پیش بینی شده در بودجه مصوب و براساس ضوابطی که به تأیید کارگروهی مرکب از رئیس سازمان، رئیس سازمان اداري و استخدامی کشور، وزیر امور اقتصادي و دارایی و وزیر نیرو می رسد، قابل پرداخت است ..... " طبق پیگیری های بعمل آمده تاکنون کارگروه مذکور میزان کمک رفاهی فوق الذکر در سال 1396 را تعیین ننموده است و لذا وحدت رویه ای در خصوص پرداخت کمک های رفاهی در بانکها، بیمه ها و شرکت های دولتی وجود ندارد.

بطور نمونه بعضی از شرکت ها مطابق سال گذشته عمل می نمایند (درصد سال گذشته را پرداخت می کنند) و برخی دیگر سقف ریالی سال گذشته را بصورت علی الحساب پرداخت می کنند.

با توجه به اختلاف های پیش آمده در این زمینه که باعث ناخرسندی قشر عظیم کارکنان صنعت برق شده است و با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال، خواهشمند است در این خصوص تعیین تکلیف گردد.
با تشکر

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز، تاریخ 21 بهمن 96، کد مطلب: 29617: www.barghnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
باید تکلیف پرداختی های این عزیزان سریع تر مشخص شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین