پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور، نظر دولت را تامین کرده اند.

شعارسال: علی اصغر یوسف نژاد روز پنج شنبه اظهار داشت: گزارش کمیسیون تلفیق مجلس در مورد لایحه بودجه 97 تغییرات آنچنانی با لایحه دولت از نظر عدد و رقم ندارد.

وی افزود: این تغییرات سه دهم درصد بوده که تغییرات آنچنانی نبوده است، اگر هم تغییراتی ایجاد شده است تلاش شده که نظر دولت را مترقیانه تامین کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تاکید کرد: ما این لایحه را با همکاری دولت، مناسب تر، اجرایی تر و عملیاتی تر در کمیسیون تلفیق مجلس نوشتیم و نظر دولت در این لایحه تامین شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنین از افزوده شدن اعتباراتی برای برخی بخشها در جمع بندی جداول و ردیف های بودجه سال 97 خبر داد و گفت : در جلسه ای که اخیرا برگزار شد بنا شد که سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات اشتغال در سال 97 اضافه شد و بدین ترتیب میزان اعتبارات اشتغال در سال آینده به بیش از56 هزار میلیارد تومان رسید .

وی افزود : در این جلسه هزار میلیارد تومان هم برای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان اضافه شد که با احتساب هزار میلیارد تومان قبلی که پیش از این در کمیسیون تصویب شده بود جمعا این رقم به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت .

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت : ما 700 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های عمرانی که بیش از 40 درصد پیشرفت فنی داشته باشند و 700 میلیارد تومان هم به اعتبارات یارانه صادرات افزودیم.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: همچنین ما 300 میلیارد تومان هم از 3 درصد سهم گاز به مناطق محروم و گازخیز اضافه کردیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1396 ، کدخبر: 82807687 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین