پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
رییس شورای شهر حسن آباد گفت: گردشگری از منابع درآمدی حسن آباد با توجه به نزدیکی به تهران است، که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

شعار سال: علیرضا زندی صبح جمعه در بازدید از نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی گفت : خوشبختانه این نمایشگاه بیشتر به سمت گردشگری سنتی و بوم گردی معرفی مناطق سنتی و تاریخی هر استان رفته است.

وی نمایشگاه را نسبت به سال های گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت : البته که نمایشگاه تاثیر خوبی بر صنعت گردشگری خواهد داشت، ایننمایشگاه ها می توانند در جذب گردشگرهایی از خارج کشور موثر باشد.

رییس شورای شهر حسن آباد ادامه داد: غرفه خراسان جنوبیخوشبختانه یک غرفه خانه بوم گردی ، سنتی و تمامی امکاناتی که یک اقامتگاه باید داشته باشد را دارا است و در کنار آن نیزصنایع دستیزیبایی دیده شد، و غرفه زیبا و جذابی ایجاد کرد، که هر بازدید کننده ای را مجذوب این همه زیبایی و اصالت می کندّ.

زندی ادامه داد: به تصویر کشیدن معماری خاص خانه ها در غرفه خراسان جنوبی و این نمای داخلی منزل که کرسی و تشکیلات سنتی را شاهد هستیم.

وی افزود: توصیه می کنم تا مردم عزیز در این فرصت باقی مانده برای بازدید از نمایشگاه بیایند و از این فرصت استفاده کنند، تا با آداب و رسوم سنتی و اماکن دیدنی شهرهای کشور آشنا شوند و تبادل فرهنگی داشته باشند.

رییس شورای شهر حسن آباد بر تقویت زیر ساخت های گردشگری در این شهر نیز تاکید کرد و گفت: گردشگری می تواند، یکی از بهترین منابع درآمدی حسن آباد، با توجه به نزدیکی به تهران باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 بهمن 96، کد مطلب: 4210232: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین