پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
براساس توافق بین مجلس و دولت و در جلسه‌ای که برخی از نمایندگان با رییس مجلس داشتند قرار شد عملا بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس آینده موکول شود و موضوع تمدید یک ساله برنامه نیز که براساس پیشنهاد تعدادی از نمایندگان به هیات رییسه ارائه شده بود در مجلس مطرح نشود.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: پیش از این نمایندگان طرحی را به هیات رییسه تقدیم کرده بودند که برنامه پنجم توسعه یک سال تمدید شود اما با توافق صورت گرفته و با پیشنهاد مطرح شده مقرر شد برنامه پنجم به جای تمدید یک ساله به این شکل مطرح شود که تا تصویب برنامه ششم ادامه پیدا کند.

وی افزود: همچنین مقرر شد دولت بودجه چند دوازدهمی خود را همراه با احکامی به مجلس تقدیم کند که برنامه پنجم ادامه پیدا کند و بر این اساس در چارچوب بودجه چند دوازدهم موضوع تمدید برنامه پنجم و تصویب برنامه ششم به مجلس تقدیم خواهد شد و طرح دوفوریتی تمدید یک ساله برنامه پنجم نیز در مجلس مطرح نشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار 13 بهمن 1394، کد مطلب: 9411223: www. kermanfarda.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین