پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
در این مطالعه تازه ۱۱۰ شهر جهان براساس مسکن، کیفیت زندگی شبانه، اقتصاد و مهاجرت به خصوص مهاجرت جوانان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. در این فهرست برلین صدرنشین است، مونترال در رتبه دوم قرار گرفته و لندن در جایگاه سوم است. نیویورک نیز در رتبه هشتم قرار دارد.

شعارسال:در این مطالعه تازه ۱۱۰ شهر جهان براساس مسکن، کیفیت زندگی شبانه، اقتصاد و مهاجرت به خصوص مهاجرت جوانان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. در این فهرست برلین صدرنشین است، مونترال در رتبه دوم قرار گرفته و لندن در جایگاه سوم است. نیویورک نیز در رتبه هشتم قرار دارد.

«بهترین شهرهای جهان برای هزاره» عنوان پژوهشی است که اخیرا انجام شده تا در آن بهترین شهرهای دنیا در قرن بیست و یکم مشخص شوند.

در این فهرست برلین صدرنشین است، مونترال در رتبه دوم قرار گرفته و لندن در جایگاه سوم است. نیویورک نیز در رتبه هشتم قرار دارد.

در این مطالعه تازه ۱۱۰ شهر جهان براساس مسکن، کیفیت زندگی شبانه، اقتصاد و مهاجرت به خصوص مهاجرت جوانان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. برلین آلمان به لطف ۲۴ ساعته بودن و هفت روز هفته بودن خدمات با کسب و کار و اقتصاد رو به رشد قابل توجهی همراه بوده است. لندن بریتانیا نیز در رتبه سوم قرار دارد و منچستر دهم و بریستول در رتبه دوازدهم است. در میان شهرهای امریکا نیویورک بالاترین رتبه را دارد و در جایگاه هشتم قرار گرفته است و بهترین شهر استرالیا ملبورن است که در جایگاه بیست و یکم قرار گرفته است.

آمستردام هلند، تورنتو کانادا، ونکوور کانادا، بارسلونا اسپانیا به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم بهترین شهرهای جهان قرار دارند.

این ارزیابی توسط موتور جست و جوگر Nestpick انجام شده است که تمرکز آن بر روی چهار حوزه اصلی اکوسیستم تجارت و کسب کار، شرایط اساسی و ضروری زندگی (مسکن و خوراک)، میزان باز بودن جوامع و کشور و امکان تفریح و سرگرمی بوده است. در نتیجه، این ارزیابی برلین بهشت جهانگردان بوده است آن هم به دلیل زندگی شبانه ۲۴ ساعته و هفت روز هفته‌ای، کسب و کار پررونق و برابری جنسیتی در جامعه و رابطه همراه با تساهل نسبت به گروه‌های مختلف اقلیت.

شهرهای دیگر امریکا به ترتیب در این رتبه‌بندی رتبه‌های ذیل را کسب کرده‌اند: سانفرانسیسکو سیزدهم، آستن تگزاس چهاردهم، میامی شانزدهم، لس آنجلس بیست و نهم، پورتلند سی و چهارم، شیکاگو سی و پنجم، فیلادلفیا چهل و پنج،‌ دنور پنجاه و یکم، بوستون شصت و نهم، سیاتل هفتاد و دوم و واشنگتن هفتاد و چهارم.




شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت آفتاب ، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کدخبر: 512158، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
بیشتر شهر های آمریکا در این رتبه بندی جای دارند که خیلی جالبه ، و جالب تر اینه که نام هیچ کدوم از شهر های ایران در این لیست دیده نمیشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
کاش حداقل یکی از شهر های ایران جزو این لیست بودنند ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
ایران که فقط بلدن بودجه معماری رو هرساله کمتر کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین