پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که در دی ماه سال گذشته سکان مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته بود، استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرده و ظاهرا این استعفا با موافقت حجتی روبرو شده است.

شعار سال: علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که در دی ماه سال گذشته سکان مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته بود، استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرده و ظاهرا این استعفا با موافقت حجتی روبرو شده است.

 شنیده‌ها حاکی از آن است استعفاء هاشمی به دلیل اختلاف نظر وی با وزیر جهادکشاورزی بر سر نحوه خرید حمایتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به ویژه زعفران بوده است.

هاشمی معتقد به حضور پر رنگ تر سازمان مرکزی تعاون روستایی در فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی با روش های مانند دخالت مستقیم در خرید، عرضه در بورس و صادرات بود اما، وزیر جهاد کشاورزی با حضور بیش از حد سازمان تعاون روستایی در امور بازرگانی مخالف است و نتیجه آن را پیچیده تر شدن امور و کندی صادرات می داند.

وزیر جهاد کشاورزی حسین شیرزاد را که با شعار جوان گرایی در وزرات جهاد کشاورزی در نیمه سال گذشته به عنوان دستیار خود منصوب کرده بود، برای این سمت در نظر گرفته است.

حسین شیرزاد متولد سال ۱۳۵۰ دارای دکتری توسعه کشاورزی است و پیش از انتصاب به عنوان دستیار وزیر مجری طرح تامین مالی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی بخش کشاورزی بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فود پرس ، تاریخ انتشار 21 فروردین 97، کدمطلب: 933f5aa08f7144429c51d84815bc6cf6، www.foodpress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اقای حسین شیرزاد در پست های قبلی واقعا مردی خدوم بودن براون ارزوی موفقیت میکنم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین