پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی درباره ممنوعیت مداخله کارمندان دولتی در ارائه خدمات مهندسی خبر داد و گفت: بر اساس اصلاحات انجام شده تعداد دستگاه‌های شمول این بخشنامه به ۱۲ دستگاه افزایش یافته است.

شعارسال: حامد مظاهریان با اشاره به اصلاح دستورالعمل اجرایی دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی در خصوص ممنوعیت مداخله کارمندان دستگاه دولتی در ارائه خدمات مهندسی، اظهار کرد: 5 بهمن سال گذشته وزارت راه و شهرسازی بخشنامه منع پذیرش همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی یا قبول منافع متعارض را فراهم می آورد را ابلاغ کرد که شامل کارمندان 9 دستگاه دولتی می‌شد.

وی تصریح کرد: همچنین سه دستگاه دولتی جدید نیز به بخشنامه منع مداخله کارمندان دولت در ارائه خدمات مهندسی افزوده شد و در مجموع بخشنامه وزیر راه و شهرسازی مشمول 12 دستگاه دولتی شده است.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همچنین "الزام" در تحویل پروانه صلاحیت مهندسان در اصلاحیه "اختیاری" شده است.

مظاهریان گفت: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان ( سازمان نظام کاردانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها)، وزارت آموزش و پرورش و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سه دستگاه‌ دولتی هستند است که به 9 دستگاه قبلی مشمول بخشنامه ممنوعیت مداخله در ارائه خدمات مهندسی افزوده شده‌اند.





سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28فروردین1397 ، کدخبر: 1702207: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
لزومی را در این طرح نمیبینم ؛ چرا کارمندان نمیتوانند خدمت مهندسی ارائه بدهند؟
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
ایشالا که این تصمیمات به بهبود عملکرد دستگاه ها منتج بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین