پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر، فردا هفت نفر به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران انتخاب می‌شوند.

شعار سال: حسن خلیل‌آبادی اظهار داشت: در جلسات اخیر ویژگی‌ها و فرآیند انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر تصویب شد و در جلسه هم‌اندیشی فردا هر یک از اعضا پنج نفر را برای شهرداری تهران انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد:هر کدام اعضا پنج نفر را مطر کنند که از بین این افراد هفت نفر که بیشترین آرا را داشته باشند انتخاب و برنامه‌های خود را در صحن علنی ارائه خواهند داد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: پس از بررسی گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران با رای اعضا یک نفر به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران درباره خروج هاشمی از شورای شهر تهران و انتخاب آن به عنوان شهردار گفت:‌در تمامی موضوعات موافق و مخالف وجود دارد و در این خصوص نیز به همین شکل است. امیدوارم با اجماع نظر فرد شایسته‌ای را برای شهرداری تهران انتخاب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 1 اردیبهشت 97، کد مطلب: 265753: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خب خداروشکر بالاخره مث اینکه دارن به نتیج میرسن بعد از این همه مدت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین