پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
فرماندار ایوان گفت: در قالب ستاد تسهیل رفع موانع تولید مشکلات ۲۱ شرکت‌ شهرستان ایوان بررسی شد.
شعار سال: فرماندار ایوان گفت: در قالب ستاد تسهیل رفع موانع تولید مشکلات ۲۱ شرکت‌ شهرستان ایوان بررسی شد.
 امیدعلی سبزی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید، اشتغال و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان ایوان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه هم‌اندیشی و رفع موانع تولید با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

فرماندار ایوان گفت: ما هم باید از تولید کننده ایرانی حمایت کنیم تا کالای ایرانی تولید شود.

وی گفت از 21 طرح شهرستان 12 مورد تعطیل 7 مورد فعال یک مورد نیمه فعال و یک مورد در حال احداث است.

فرماندار ایوان وضعیت صنایع شهرستان را بغرنج خواند و گفت: مدیران بانک‌های شهرستان در رابطه با مساعدت و کمک به وضعیت صنعت و طرح‌های در حال اجرا و اجرا شده در دستور کار خود قرار دهند.

سبزی به دادن فرجه به شرکت‌های بدهکار بانکی که داری وام معوقه هستند اشاره و گفت: وام به واحدهای که مشکلات بازپرداخت دارند فرصت‌های داده شود تا در اسرع وقت در این زمینه نسبت به برطرف کردن بدهی خود اقدام کنند.

 در پایان این جلسه مقرر شد که مصوبات این جلسه در آینده نزدیک پیگیری شود و مشکلات کارخانه‌داران برطرف شود.

در این جلسه مدیر کارخانه‌های آرد ستاره غرب، لبنیات چویر، کنسروسازی سس سارگل، تولید کفش و شرکت سولفات پتاسیم و اسید سولفوریک پیرامون مشکلات طرح‌های خود مطالبی بیان کردند و خواستار مساعدت و کمک در جهت تقویت منبع مالی و دادن فرصت برای بازپرداخت بدهی معوقه خود بودند.

در ادامه مدیران کل ادارات عضو کارگروه اشتغال در مورد مسائل و مشکلات طرح‌ها شهرستان مطالبی بیان کردند و مدیران عامل بانک‌های استان ایلام که تسهیلات برای طرح‌ها در اختیار سرمایه‌گذاری گذاشته‌اند در رابطه با ادامه طرح‌ها و کمک‌های بانک‌ها در زمینه باز پرداخت وام‌ها و عدم باز پرداخت وام‌ها از سوی سرمایه‌گذاری مطالبی مطرح و اعلام کردند در حد توان و مقررات ابلاغی با صنایع شهرستان ایوان همکاری می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1708139 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید به بانک ها و تیم های دیپلماسی کشور برای رفع مشکل گروه های تولیدی فشار اورده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین