پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
استاندار البرز با صدور احکام جداگانه، امیرحسین اسکندری را به عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و محمد بدری را به سمت مدیرکل اداری و مالی استانداری البرز، منصوب کرد.
شعار سال: استاندار البرز با صدور احکام جداگانه، امیرحسین اسکندری را به عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و محمد بدری را به سمت مدیرکل اداری و مالی استانداری البرز، منصوب کرد.

 در متن احکام صادر شده از سوی محمدعلی نجفی، آمده است:

جناب آقای اسکندری

 با استعانت از ذات اقدس ربوبی و با عنایت به تعهد،تخصص و شایستگی، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت « مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی» استانداری البرز منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم با توکل بر خداوند متعال در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید خواهید بود.

جناب آقای بدری

 با استعانت از ذات اقدس ربوبی و با عنایت به تعهد،تخصص و شایستگی، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت « مدیرکل دفتر امور اداری و مالی» استانداری البرز منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم با توکل بر خداوند متعال در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید خواهید بود.

محمدبدری، پیش از این سرپرست دفتر امور اداری و مالی استانداری البرز بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 615755 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین