پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: این مدیریت پیگیر استفاده از ساخت داخل است و این حرکت را محدود به کالا نمی‌داند و استفاده از خدمات فنی، مهندسی و تعمیراتی را نیز اثربخش می داند .

شعار سال: قدرت الله فرج پور مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پنجاهمین اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی در مورد مهمترین دستاورد های سال گذشته صنعت پتروشیمی گفت: سال گذشته ازجهت تولید یکی از بهترین سال های تولید صنعت پتروشیمی بود بطوری که تولید در کل صنعت حدود 54 میلیون تن وحدود شش درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.
وی در مورد میزان فروش و صادرات گفت: صادرات صنعت ۲۲ میلیون تن به ارزش ۱۲ میلیارد دلار بوده که شش درصد به لحاظ مقدار و ۲۰ درصد به لحاظ ارزشی افزایش داشته است. در بخش فروش داخلی نیز حدود 17.5 میلیون تن فروش داشتیم که به لحاظ ارزش ۲۸ درصد و به لحاظ مقدار هشت درصد افزایش فروش داشته و از این مقدار 9.3 میلیون تن صرف فروش خوراک بین مجتمعی بوده است.
وی در مورد دستاوردهای سال گذشته صنعت پتروشیمی گفت: راه اندازی فاز سوم پتروشیمی پردیس، وارد سرویس شدن توربین های پتروشیمی دماوند و تامین ۱۰۰ مگاوات برق فاز دوم واحد‌های پتروشیمی فاز دوم عسلویه، رفع انتقال گاز به پتروشیمی بندر امام از جمله فعالیت های سال 96 صنعت پتروشیمی بوده است.
فرج پور در مورد مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری گفت: راه اندازی واحد متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت بیش از 1.6 میلیون تن و واحد متانول کاوه با ظرفیت 2.3 میلیون تن در حال نهایی شدن است. با وارد سرویس شدن این دو واحد به ایران از لحاظ حضور در بازار متانول منطقه نقش کلیدی می دهد. با هماهنگی در عرضه محصول در بازار منطقه می توانیم رقابت جهانی را به نفع خود پیش ببریم.
وی سال جاری را سال استفاده از کالای ایرانی دانست و گفت: مدیریت کنترل تولید پیگیر استفاده از ساخت داخل است و این حرکت را محدود به کالا نمی‌داند بلکه استفاده از خدمات مهندسی و تعمیراتی را در این حیطه دخیل می داند و با کمک روسای مجتمع ها این کار امکان پذیر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نیپنا، تاریخ 5 اردیبهشت 97، کد مطلب: 16819: www.nipna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
شرکت های مهندسی ایرانی چندان تفاوتی با نمونه های خارجی ندارند و نمیشود این دو را باهم مقایسه کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین