پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۵۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
فرمانده سپاه بهارستان بیان داشت: مسئولان بهارستان برای رفع چالش های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان از ظرفیت های بالای بسیج استفاده کنند.

شعار سال: یدالله سلیمانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: قسمت عمده ای از مشکلات بهارستان در آسیب های فرهنگی و اجتماعی خلاصه می شود و مجموعه بسیج با توجه به پراکندگی و گستردگی رده ها در بطن و متن جامعه می تواند در این حوزه ها اثر گذار باشد.

سلیمانی گفت: توصیه می کنیم مسئولین شهرستان از ظرفیت هایی که در مجموعه و پایگاه های بسیج است استفاده کنند تا چالش های اجتماعی و فرهنگی بهارستان را رفع کنند.

وی ادامه داد: بسیج باید در حوزه پیشگیری ورود پیداکند و تلفات و صدمات را از این طریق کاهش دهد.

این مسئول بیان کرد: مجموعه سپاه طبق قانون اساسی، رسالت و ماموریت آن حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب است.

وی گفت: به نظر می آید که در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی عملکرد سپاه در حوزه های مختلف خاص و منحصر به فرد بوده است.

سلیمانی افزود: در دفاع مقدس سپاه با اینکه تازه متولد شده بود ولی در همان فاصله کم قاعده های جنگ را تغییر می دهد و فرماندهان ۱۸ ساله بسیجی عملیات های بزرگی را طراحی می کنند که حتی امروزه خیلی از کارشناسان نظامی در این موضوع بحث دارند و شاید برای خیلی ها غیر قابل باور باشد.

وی ادامه داد: بعد از جنگ در حوزه های بازسازی مناطق جنگی و ایجاد مراکز تقویت زیر ساخت های انقلاب اسلامی سپاه ورود اثر گذاری را داشته است و امروزه در حوزه های مختلف و به خصوص در حوزه جنگ هوشمندی که دشمن بر علیه ایران راه اندازی کرده نیز وارد شده است.

سلیمانی بیان کرد: واردات بی رویه که شاهد آن هستیم، تعطیل شدن مراکز تولیدی پوشاک و زود بازده ای که حتی بعضی از کارخانه های خیلی بزرگ که چرخه اقتصاد کشور را اداره می کردند حاصل تحریم ها در حوزه سیاسی است.

وی بیان داشت: آنچه را که امروز شهرستان بهارستان نیازمند آن است و بایستی به طور جدی به آن ورود پیدا کنیم حوزه آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی و اجتماعی است.

این مسئول ادامه داد: در بعضی از آمارها شهرستان بهارستان وضعیت خوبی ندارد و نزدیک بر ۲۰۰۰ نفر در سال گذشته در مجموع شهرستان طلاق صورت گرفته است که این نشان از آسیب است.

وی گفت: در حوزه مواد مخدر به عنوان یک آسیب و چالش اجتماعی بسیار اثر گذار وقتی آمار پرونده های تشکیل شده در حوزه مواد مخدر را مشاهده کنیم با ارقام بالایی مواجه می شویم.

سرهنگ سلیمانی اضافه کرد: ولی نعمت های انقلاب اسلامی مردم هستند و در سپاه بعد از ولایت آنچه را که برای ما باعث افتخار است خدمتگزاری به مردم و داشتن بدنه مردمی مجموعه سپاه است.

وی اظهار کرد: استنباط ما این است که انشالله در سال ۹۷ با کمک مجموعه مدیریتی شهرستان بتوانیم در این عرصه ها گام های مفیدی برداریم و انتظار داریم رسانه ها خواسته انقلاب و مردم را مطالبه گری کنند چرا که رسانه چی با بصیرت باید مردم را به درستی بفهمد.

فرمانده سپاه بهارستان بیان کرد: در مجموعه شهرستان با وجود تازه تاسیس بودن اقدامات خوبی صورت گرفته است و برسی های انجام شده حاکی از آن دارد که شهرستان در حال رشد، تعالی، تعامل و توسعه است و نیاز به کار جهادی دارد.

وی گفت: اگر بخواهیم با توجه به نبودن زیر ساخت ها به صورت عادی عمل کنیم سالیان سال طول می کشد که شهرستان را به آن حد مطلوب برسانیم و قطعا با روحیه جهادگرایی و حس تکلیف گرایی نسبت به انقلاب و مردم مشکلاتی که در مجموعه شهرستان وجود دارد حل شدنی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار 11اردیبهشت 97، کدمطلب: 6343 ، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
بسیج باید به دوران واقعی خودش برگرده جایی که واقعا بسیجی وار برای بهبود مملکت تلاش میکرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین