پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
دیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز میزان بارندگی در استان تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری را ۲۶۹.۴ میلی‌متر اعلام کرد.

شعار سال: داوود نجفیان با تشریح آخرین وضعیت بارندگی در استان البرز، اظهار کرد: میزان بارندگی در استان از ابتدای سال آبی ۹۶-۹۷ تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲۶۹.۴ میلی‌متر بوده که این مهم نسبت به مدت مشابه سنوات اخیر کاهش داشته است.

وی میزان کاهش بارندگی در مدت‌زمان مذکور نسبت به سال گذشته را ۳۳ درصد اعلام کرد و افزود: این کاهش در دوره آماری درازمدت حدود ۲۴ درصد برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در بخش دیگر به وضعیت ظرفیت دو سد طالقان و کرج اشاره کرد و گفت: در حالی ۷۵ درصد ظرفیت سد کرج پُر گزارش‌شده که این رقم نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۸ درصدی مواجه شده است.

نجفیان با اشاره ظرفیت سد طالقان، تصریح کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده در حال حاضر ۶۹ درصد سد طالقان پُر است که نسبت به سال قبل با ۲۳ درصد کاهش همراه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 4287789، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
تموم سد ها بی نهایت ظرفیت هاشون کم شدن!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین