پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۷۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت گفت: ثبت‌نام کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز بعد از انجام ثبت نام در مدرسه و از ۲۳ تیر شروع می‌شود.
شعارسال: سید حسین طلایی زواره با بیان اینکه سامانه فروش کتاب‌های درسی به نشانی www.irtextbook.ir از هشتم اردیبهشت ماه برای دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی فعال شد و تا ۱۸ خردادماه فعالیت آن ادامه خواهد داشت اظهار کرد: همچنین ثبت نام کتب درسی کلاس اولی ها از ۲۳ تیر شروع شده و تا ۲۰ شهریور ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: ثبت سفارش گروهی پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان نیز شروع شده و تا ۱۸ خرداد ادامه دارد.

به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی امسال دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی حرفه‌ای، کاردانش و همچنین رشته معارف نیز می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کتب خود کنند گفت: سامانه ثبت نام از امروز بیستم اردیبهشت برای کتب فنی و حرفه‌ای باز شده و بسته‌های ثبت نامی کاردانش نیز در حال آماده سازی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت 1397 ، کدخبر:   97021910857،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
کاش تمدید کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین