پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۷۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶
رئیس شورای شهر تهران گفت: خروج ترامپ از برجام قابل پیش بینی بود و امروز برای خارج شدن از مشکلات باید مسئولین کشور و مردم در کنار دولت باشند.

شعارسال: محسن هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار همایش اعضای هیات رئیسه شوراهای کلان شهرهای کشور با بیان اینکه امروز باید مسئولین و مردم در کنار دولت قرار داشته باشند تاکید کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان حیات خود خروج ترامپ از برجام را پیش بینی کرده بود.

وی تاکید کرد: تکیه به توان داخلی تنها راهی است که می توان موفقیت آینده را رقم زد و در این راستا داشتن وحدت و اتحاد بین همگی مسئولین و مردم بسیار تاثیرگذار است و از طرفی باید از کشورهای باقی مانده در برجام تضمین های محکم تری برای ادامه حضور آنها و حفظ منافع ما گرفته شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخننان خود با باین اینکه شوراهای کلان شهرها درد مشترک دارند، گفت: شوراها درد مشترک دارند و برخی پیشرفته تر باید تجربه خو را در اختیار دیگر شهرها قرار دهند که موازی کاری و راه خطا را تکرار نکنند.

هاشمی تصریح کرد: درآمد پیادار درد مشترک است و باید به رفع این مشکل توجه شود البه دولت آمادگی همکاری با شوراها را دارد که به سمت درآمد پایدار شهری برویم هرچند که کار سختی باشد اما شدنی است.

وی یادآور شد: حمل و نقل عمومی و آلودگی کلان شهرها مشکل دیگری است به خصوص در موضوع اتوبوس با مشکل مواجه هستیم زیرا امروز در کلان شهر تهران به 9 هزار دستگاه نیازمندیم اما 6500 دستگاه اتوبوس داریم که نیم از آن فرسوده است.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه باید از سرمایه گذاری خارجی برای تکمیل خطوط ریلی استفاده کرد، گفت: حمل و نقل ریلی مشکل دیگر کلان شهرها است و سهم 50 درصدی دولت باید از طریق استانداری و شهرداری پیگیری شود.

هاشمی افزود: در تهران 90 تا 100 کیلومتر زیر ساخت خط مترو آماده است ولی تجهیز نشده و دولت باید حمایت کند.

وی در خصوص عدم خرید مناسب برق بازیافت توسط وزارت نیرو نیز گفت: زمانیکه وزارت نیرو برق تولید شده توسط بازیافت زباله را با نرخ مناسب خریداری نمی کند سرمایه گذاری نیز در این بخش انجام نمی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 4292876: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
خیلی از این مشکلاترو خود مردم برای خودمون درست میکنن اخه چرا بعد از لغو برجام احتکار شروع بشه؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین