پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
نماینده مردم داراب در مجلس از ارائه نامه برخی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس به وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو خبر داد.

شعارسال: رضا انصاری نماینده مردم داراب عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از ارسال نامه بیش از 15 تن از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
سلام‌علیکم

همان‌گونه که مستحضرید حقوق مردم در اصول مختلف قانون اساسی و قوانین عادی مورد تاکید قرار گرفته و مهمتر اینکه این مهم جزو آموزه‌های دینی ما بوده و پرواضح است که وظیفه همه مسئولین جلوگیری از تضیع حقوق مردم می‌باشد. یکی از مهمترین حقوق مردم پایبندی دستگاه‌ها و شرکت‌های ارائه کننده خدمات و کالا در کشور به تعهداتشان است.

اخیرا نقض آشکار حقوق مردم در دعوت‌نامه‌های پرداخت ما‌به التفاوت قرارداد فروش خودرو و پیش‌فروش در شرکت سایپا مشاهده شده است. بدین‌گونه که قرارداد پیش فروش سال گذشته این شرکت منجر به صدور دعوت‌نامه‌ای براساس بخشنامه 97/2/4 شده است که مشتریان را ملزم به پرداخت مبلغی تا 97.2.15 نموده است. هنگامی که مشتریان برای پرداخت مبلغ به نمایندگی شرکت مراجعه می‌نمایند، نمایندگی‌ها در سراسر کشور بر اساس بخشنامه 97/2/8 مبلغ به مراتب بالاتری از دعوتنامه قبل، از مشتری درخواست نموده و با پیگیری اینجانب از شرکت سایپا مشخص گردید. این تغییر بخشنامه در فاصله 3 روزه از مصوبات هیئت مدیره شرکت بوده و به نظر می‌رسد از موارد آشکار نقض حقوق مردم است.

لذا درخواست این‌جانبان از جنابعالی لغو بخشنامه 97/2/8 و عمل نمودن شرکت سایپا به بخشنامه 97/2/4 است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397، کد خبر: 3970226079، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
هم خونه هم ماشین داره قیمتش سر به فلک میکشه این چه وعضیه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
این خودرو ها مگر چی هستند که افزایش قیمت هم داشته باشند ؛ از تولید آشغال مگه خسته نشدند؟
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
حتما گرانی خودرو برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومیه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
بدون کمترین امکاناتی خودرو تولید میکنید و میگید خودرو ملیه ولی با کم و زیاد شدن قیمت دلار تغییرات شدید قیمتی میدید مگه نمیگید ملیه پس چرا دیگه به دلار وابستس؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین