پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۰۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱
رئیس مرکز جذب وزارت علوم از رایزنی هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور برای افزایش جذب هیات علمی در وزارتخانه های علوم و بهداشت خبرداد.

شعارسال: محمد رضا رضوان طلب گفت: اخیرا هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش جذب هیات علمی در وزارتخانه های علوم و بهداشت با سازمان اداری و استخدامی رایزنی کرد.

وی با اشاره به جلسه اخیر هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی با نماینده سازمان اداری و استخدامی گفت: در این جلسه نماینده سازمان اداری و استخدامی گزارشی از مجوزهای اعطاء شده برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از جانب این سازمان ارائه کرد.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: به گفته نماینده این سازمان، مجوزها بر اساس نسبت استاد به دانشجو و قانون برنامه ششم توسعه توزیع می شود که از ۱۲هزار مجوز در اختیار وزارت علوم قرار گرفته و از این تعداد ۵۰۰ مجوز هنوز استفاده نشده همچنین اجازه تخصیص ۷۰۰ مجوز در سال ۹۶ داده شده است.

وی ادامه داد: برای نخبگان نیز در دو نوبت ۱۰۰ مجوز بنا به نیاز صادر شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ساعدنیوز، تاریخ انتشار: 3خرداد1397، کدخبر: 1805227147: www.saednews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین