پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مدير طرح‌هاي شرکت ملي صنايع پتروشيمي گفت: پتروشيمي زنجان موفق به دريافت مصوبه هيأت دولت براي برداشت حدود ۲۷۰ ميليون يورو وام از صندوق توسعه ملي شد.
شعارسال: مرضيه شاهدايي، مدير طرح‌هاي شرکت ملي صنايع پتروشيمي افزود: پتروشيمي زنجان همچنين موفق شده مجوز افزايش سرمايه خود را از بانک‌هاي داخلي دريافت کند.

وي با بيان اين‌که هم اکنون پتروشيمي زنجان بيش از ۲۳ درصد پيشرفت فيزيکي دارد، گفت: اميداست با تأمين منابع مالي که در اين طرح پيش‌بيني شده است تا پايان امسال روند اجرايي آن سرعت مناسبي يابد.

مجتمع پتروشيمي زنجان که با هدف توليد اوره و آمونياک برنامه‌ريزي شده است، در منطقه ايجرود زنجان و در زميني به مساحت ۵۰۰ هکتار در دست احداث است.

ظرفيت توليد مجتمع پتروشيمي زنجان يک ميليون تن اوره و ۶۷۰ هزار تن آمونياک برآورد شده و با احداث اين واحد صنعتي، امکان راه‌اندازي و سرمايه‌گذاري در صنايع جانبي پتروشيمي در استان نيز فراهم مي‌شود.

اين پروژه از جمله طرح‌هاي استاني پتروشيمي است که در سال ۱۳۸۵ و در سفر هيأت دولت به تصويب رسيده است و نزديک به ۹۶ هزار نفر از سهام عرضه شده آن از شهروندان استان خريداري کرده‌اند.

هم اکنون ظرفيت توليد اوره و آمونياک کشور، معادل مصرف آن است و با بهره‌برداري از ۳طرح استاني پتروشيمي (زنجان،گلستان و لردگان) قسمتي از اوره و آمونياک توليد شده در کشور صادر خواهد شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1394، كدمطلب: - ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین